Bekijk Poll Resultaten: Wat heb jij gestemd?

Stemmers
23. Je mag niet op deze poll stemmen
  • CDA

1 4,35%
  • VVD

1 4,35%
  • D66

0 0%
  • PvdA

1 4,35%
  • SP

2 8,70%
  • GL

1 4,35%
  • CU en/of SGP

3 13,04%
  • PVV

0 0%
  • DENK

2 8,70%
  • Andere landelijke partij

0 0%
  • Lokale partij

7 30,43%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

3 13,04%
  • Wiv: VOOR

1 4,35%
  • Wiv: TEGEN

8 34,78%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

3 13,04%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 3 van de 92 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 912

Onderwerp: Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Arjen Lubach heeft er (mede) voor gezorgd dat het referendum er komt, dus daarvoor ga ik niet stemmen. Buiten dat maakt het verder ook geen drol uit, die wet komt/is er toch wel.

Voor de gemeente wordt het CDA. Standpunten komen redelijk overeen. Verder komt hun lijsttrekker het sterkst over. Is ook een bekende van me van dezelfde leeftijd. Kan wellicht wel voor broodnodige frisse wind zorgen.

Ook hier CDA. Wilde eigenlijk lokaal stemmen maar de beste man had helemaal nergens een mening over. Dan kan ik net zo goed op Johan Vlemmix stemmen.

Op Radio 1 is nu de CDAer te horen die door GS gepusht is.
    Ik weet dat het niet netjes is, maar als die man aan het woord is moet ik constant lachen. Alsof hij een ballonnetje helium in heeft ingeademd.

Harlinger-belang,en tegen de sleepwet. En nee,heb niks te verbergen.

Ik ben nog zwevende. Neig naar VVD, toch al jaren de meeste bekwame bestuurders.
    SP is ronduit oud en seniel. CDA hier, heeft ook niet de grootste lichten in huis. En bij de CU zit een mijnheer die HEEL Z'N LEVEN bestuurder is (en dus nog geen dag echt heeft gewerkt). Daar ga ik niet op stemmen.

Sleepwet: volmondig ja. In een Europa waar de veiligheidsdiensten aantoonbaar de meest verschrikkelijke aanslagen hebben verijdeld maar waar ondanks dat nog genoeg mensen het slachtoffer zijn geworden, mogen ze van mij meer middelen krijgen om volgende rampen te voorkomen. Ik heb meer vertrouwen in het zwaargeborgde systeem van de sleepwet, dan in de fabel dat we in Nederland niet zo bang hoeven zijn. Daarbij.... dat gezeik over privacy. 99 van de 100 Nederlanders delen bewust en onbewust dagelijks zo'n beetje hun hele hebben en houden met google en Facebook. En anders is er hier nog wel eentje die het nodig vindt om je timeschedules te publiceren.

En dan bang zijn voor dit?!
    Beetje onnozel. Dus vrij baan voor de sleepwet. Let's go get some bad guys!
    Laatst gewijzigd door vakx2.0; 20-03-18 om 20:53.
    De concurrentie was gewaarschuwd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWLC Bekijk Berichten
    Harlinger-belang,en tegen de sleepwet. En nee,heb niks te verbergen.
    Normaal gesproken beginnen we met 'Goedenavond'.
    Rare vogel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakx2.0 Bekijk Berichten
    Ik ben nog zwevende. Neig naar VVD, toch al jaren de meeste bekwame bestuurders.
    SP is ronduit oud en seniel. CDA hier, heeft ook niet de grootste lichten in huis. En bij de CU zit een mijnheer die HEEL Z'N LEVEN bestuurder is (en dus nog geen dag echt heeft gewerkt). Daar ga ik niet op stemmen.

Sleepwet: volmondig ja. In een Europa waar de veiligheidsdiensten aantoonbaar de meest verschrikkelijke aanslagen hebben verijdeld maar waar ondanks dat nog genoeg mensen het slachtoffer zijn geworden, mogen ze van mij meer middelen krijgen om volgende rampen te voorkomen. Ik heb meer vertrouwen in het zwaargeborgde systeem van de sleepwet, dan in de fabel dat we in Nederland niet zo bang hoeven zijn. Daarbij.... dat gezeik over privacy. 99 van de 100 Nederlanders delen bewust en onbewust dagelijks zo'n beetje hun hele hebben en houden met google en Facebook. En anders is er hier nog wel eentje die het nodig vindt om je timeschedules te publiceren.

En dan bang zijn voor dit?!
    Beetje onnozel. Dus vrij baan voor de sleepwet. Let's go get some bad guys!
    Geen DENK of PVV in je gemeente?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Geen DENK of PVV in je gemeente?
    Geen denken aan. Aan beide niet. Laat ze daar maar eens een indamwetje voor maken... voordat een van beiden aan de macht is en onze vrijheden - vanuit islamitische of fascistische hoek - voor altijd vermorzelen. Ben bang dat andere partijen de gevaren onderschatten. Je zou maar in de grote stad wonen...

Een hele goedenavond allemaal.

Goedenavond MWLC.

Forum Rechten