vBookie Event: SC Stadspark-FVC (Districtsbeker)
This event is over.

Outcome Odds Total Bets Total Staked
SC Stadspark stunt en schakelt FVC uit 4/1 (5.00) 6 35933958  
FVC schakelt Stadspark uit 21/15 F (2.40) 4 56287345 WIN!
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: VBOOKIE SC Stadspark-FVC (beker)

VBOOKIE SC Stadspark-FVC (beker)

Stadspark (zon. 2K, koploper) won in de vorige ronde na een 3-0 achterstand uit bij eersteklasser VEV67 met 3-4 en versloeg eerder al eerste klassers PKC'83 en GRC.

FVC staat vijfde in 1F maar moet het vooral van thuiswedstrijden hebben. De laatste (en dit seizoen enige) uitzege dateert van 6 oktober. De laatste uitduels gingen met 6-1 en 4-0 verloren.

Nieuwe stunt voor Stadspark of niet, that's the question.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

D'n zwam niks geleerd van de vorige keer zie ik.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

1-2, nauwelijks terecht en allemaal de schuld van zwammy.
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    D'n zwam niks geleerd van de vorige keer zie ik.
    Ezel, 2x, zwammy, HELD!

Vorige keer won ik 12 miljoen met Stadspark in de beker en jij niks. Nu win jij 21.000 en ik niks.
    Ezel jezelf.
    Fred Cole

Je bent zelf een bijzaak.
    Fred Cole

Forum Rechten