vBookie Event: HSC'21-Be Quick 1887 (3. Divisie)
This event is over.

Outcome Odds Total Bets Total Staked
HSC'21 25/20 F (2.25) 7 52072444 WIN!
Gelijk 21/10 (3.10) 4 1492777  
Be Quick 1887 31/10 (4.10) 1 1140000  
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: VBOOKIE HSC'21-BE QUICK 1887

VBOOKIE HSC'21-BE QUICK 1887

In de degradatiezonde in de zondag derde divisie, Groene Scout+Waan versus bqandy.

Hamvraag: Gaat de waan er heen?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Mijn hamvraag is: spelen we met dezelfde 11?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6936530
    Hier is nog te veel onduidelijk voor een inzet, dus ik wacht nog enkele dagen.

Want inderdaad, gaat De Waan kijken? En kan Groene ons op basis van trainingen meer vertellen over de startende elf? En wat kan bqandy ons melden over de stand van zaken bij de bezoekers?

Ik ben zaterdag voor de krant op pad, dus ik zou kunnen komen. Laat ik alleen nog even in het midden of ik dat daadwerkelijk ga doen.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Wel graag voor zondag even uitsluitsel geven, weten we of het gratis geld is of niet.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Het is het laatste potje op het oude slechte kunstgrasveld. Afscheid nemen in stijl; ik zeg 3-1!!!!
    Over 3 weken hebben wij het allerbeste kunstgrasveld van Nederland hier liggen. Dat jullie het maar even weten.

Alles op BQ

Alles? Je hebt nog 2 miljoen.

Maar je hebt waan zo ver gekregen dat ie gaat?
    Fred Cole

Zal wel gelijk worden.

Forum Rechten