Pagina 29 van de 40 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 393

Onderwerp: 27e speelronde

Nou, eindelijk dan.

4 puntjes nog maar, ik zie het weer zitten,

Nog maar een puntje tot PSV. Ik ben benieuwd of PSV de druk aan kan.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Uiteindelijk ook nog een doelpunt voor Neres. Die zat al een tijdje zonder. Lekker dat we een keer ruim winnen na een matige eerste helft.

Mwoah... vier punten in nog maar drie resterende wedstrijden goedmaken is geen gemakkelijke opgave 😉

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7000000
    Mooi zo, wij stijgen nu naar de 10e plaats. Bedankt Ajax.

Goeie 20 minuten gezien na rust. Dat was het wel. Bijzonder dat je in een kwartier zoveel kansen kan creëren en er maar eentje in schiet. 3 punten erbij en dat is belangrijk voor plek 2.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

MWLC's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2017
    vCash
    500
    Kom op Feyenoord,laat me weer eens juichen en genieten.

Volgend seizoen de onderlinge confrontaties PSV - Utrecht en Ajax - Heerenveen maar in 1 speelronde zetten, en dan noemen we dat de 'no hope op puntverlies voor de topspeelronde'...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Volgend seizoen de onderlinge confrontaties PSV - Utrecht en Ajax - Heerenveen maar in 1 speelronde zetten, en dan noemen we dat de 'no hope op puntverlies voor de topspeelronde'...
    Inderdaad.
    De concurrentie was gewaarschuwd

Lees dat Pasveer weer eens zichzelf was vanmiddag. Waarom kon ie vorige week wel keepen?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten