Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 129

Onderwerp: Kampioensrace 2017-2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Ik mag aannemen dat nogal wat Ajacieden balen van zichzelf. Hadden ze de afgelopen wedstrijden geen 5 punten laten liggen, wat het verschil nog maar 2 en was het nog een haalbare kaart geweest. Nu zou ik er geen geld meer op inzetten.
    Als... Dan had PSV wellicht niet met het hoofd in de wolken gelopen en bij Willem II gewonnen.

Het is zoals het is. We hebben denk ik vooral thuis te veel laten liggen.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Als... Dan had PSV wellicht niet met het hoofd in de wolken gelopen en bij Willem II gewonnen.

Het is zoals het is. We hebben denk ik vooral thuis te veel laten liggen.
    Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar dit seizoen staat bol van onnodig puntverlies. Tegen de sterkste tegenstanders (AZ,PSV,Feyenoord) werd gewonnen en vaak nog dik ook, maar ADO thuis, Heracles uit, 2x tegen Vitesse en 2x tegen Utrecht liepen we tegen de lamp. In veel gevallen omdat de ploeg te laat op gang komt.

Ik vind het wat cliche klinken, maar het lijkt er echt op alsof de mentaliteit inderdaad niet in orde is en men pas aanzet als het al te laat is. Zowel tegen ADO als tegen Vitesse als tegen Heerenveen werd de tegenstander bij fases helemaal ondersteboven gevoetbald, maar alleen vandaag leverde het de 3 punten op. Men kan het wel, maar ze zijn erg selectief mbt dat laten zien.

Als je dan jongens als de Ligt en Kluivert hoort praten, die zien zichzelf echt al als iets heel bijzonders. Geen wonder dat je wedstrijden dan niet 100% begint.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Zowel tegen ADO als tegen Vitesse als tegen Heerenveen werd de tegenstander bij fases helemaal ondersteboven gevoetbald, maar alleen vandaag leverde het de 3 punten op. Men kan het wel, maar ze zijn erg selectief mbt dat laten zien.
    Het gaat er om dat je vanaf het eerste fluitsignaal zo speelt. Ik vind het nogal logisch dat Ajax met haar surplus aan talent een Vitesse in fases 'ondersteboven voetbalt' als de stand 1-0 voor Vitesse is. Je moet namelijk wel om de schade te herstellen. En dat ze in principe beter kunnen voetballen daar twijfelt geen hond aan. Ik beperk me even tot de wedstrijden van Ajax tegen Vitesse, want die heb ik gezien, en ik vind dus niet dat die wedstrijden zich kenmerken als potten waarin Ajax bij fases Vitesse ondersteboven voetbalt. Ik vind dit wedstrijden waarin Ajax twijfelend en afwachtend speelt, door slordigheden en fouten op achterstand komt, en het daarna niet weet te herstellen. De intentie tot aanvallen gaat omhoog na de tegengoals, maar ze gaan niet beter spelen, en in deze gevallen lukt het ze dus ook niet om de achterstand om te buigen. Ze krijgen wel meer kansen, omdat Vitesse nadat ze voor staan achterover moet leunen van Henk Fräser. Dan komen de schoten op goal natuurlijk vanzelf...

PSV en Ajax wonnen beide hun duels dit weekend, beide ook met een saldoverschil van 3, dus er verandert helemaal niks, behalve dat we 1 speelronde verder zijn.

Het resterende programma voor de komende weken:
    29e speelronde: PSV - NAC Breda en FC Groningen - Ajax
    30e speelronde: AZ - PSV en Ajax - Heracles Almelo
    31e speelronde: PSV - Ajax
    32e speelronde: Roda JC - PSV en Ajax - VVV Venlo
    33e speelronde: Ajax - AZ en ADO Den Haag - PSV
    34e speelronde: PSV - FC Groningen en Excelsior - Ajax
    Op de 31e, 33e en 34e speeldag spelen beide ploegen tegelijk, in alle andere gevallen speelt PSV steeds als eerste van de 2 titelkandidaten.

Is er nou echt nog iemand die denkt dat PSV geen kampioen wordt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Ten Hag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    JMD

Ik ben er ook nog niet zeker dat PSV kampioen wordt. Zeker gezien het spel wat ik wekelijks zie bij de heren uit Eindhoven. Hopelijk halen ze de eindstrijd wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stc Bekijk Berichten
    Ik ben er ook nog niet zeker dat PSV kampioen wordt. Zeker gezien het spel wat ik wekelijks zie bij de heren uit Eindhoven. Hopelijk halen ze de eindstrijd wel.
    Waarom zou het de laatste 6 wedstrijden wel worden afgestraft als dat al 28 wedstrijden niet of nauwelijks is gebeurd? Los van het feit dat het spel van Ajax ook niet dusdanig is dat die zomaar nog alles gaan winnen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Dan ben ik dus officieel de enige PSV’er hier zonder greintje twijfel?

Mooi is dat.

Forum Rechten