Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 129

Onderwerp: Kampioensrace 2017-2018

Ik maak me eerlijk gezegd geen illusies, denk dat dat voor vrijwel alle Ajacieden geldt.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik maak me eerlijk gezegd geen illusies, denk dat dat voor vrijwel alle Ajacieden geldt.
    Eerlijk gezegd maak ik me ook nog niet veel zorgen nee (de stand is simpelweg hetzelfde als 2 duels terug, en we zijn 2 duels verder), normaal gesproken wint PSV gewoon van VVV en NAC thuis, maar wat doet zo'n 5-0 in de koppies?? En denk wel dat je het met me eens bent dat als de afstand tussen PSV en Ajax de komende weken kleiner wordt dat Ajax toch weer bloed gaat ruiken, zeker gezien het nog aankomende onderlinge duel.

Stel nou dat het gat op 15 april nog maar 5 punten is (of minder), Ajax is de laatste jaren beter in vorm in Eindhoven dan een jaar of 10 terug, dan zit Ajax dus weer gewoon in de race.

Gewoon geen kans geven dus.

Ik heb wel stiekeme hoop dat VVV volgende week een aangeslagen PSV pijn kan doen. Wordt het gat dan 4 of 5 punten dan kan het nog leuk worden. Maar ik besef me terdege dat de kans groter is dat PSV volgende week orde op zaken stelt en een klinkende 2-1 zege boekt dankzij een frommelgoal in de 94' minuut.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ik heb wel stiekeme hoop dat VVV volgende week een aangeslagen PSV pijn kan doen. Wordt het gat dan 4 of 5 punten dan kan het nog leuk worden. Maar ik besef me terdege dat de kans groter is dat PSV volgende week orde op zaken stelt en een klinkende 2-1 zege boekt dankzij een frommelgoal in de 94' minuut.
    Hou op... Zo'n wedstrijd overleef ik niet...

Overwinning van Ajax was belangrijk voor plek 2, die 3 punten die ze inlopen op PSV is leuk voor de media dat ze weer iets om te schrijven hebben, maar Ajax gaat nog wel wat laten liggen, terwijl ik niet geloof dat PSV nog 7 punten gaat verspelen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Kampioenschap is binnen handbereik voor Ajax. Eerlijk gezegd zie ik niet meer in hoe het mis kan gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Kampioenschap is binnen handbereik voor Ajax. Eerlijk gezegd zie ik niet meer in hoe het mis kan gaan.
    Jij leeft in een tunnel.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Ik mag aannemen dat nogal wat Ajacieden balen van zichzelf. Hadden ze de afgelopen wedstrijden geen 5 punten laten liggen, wat het verschil nog maar 2 en was het nog een haalbare kaart geweest. Nu zou ik er geen geld meer op inzetten.

Na de nederlaag tegen SC Heerenveen en na die tegen Ajax, kwam PSV telkens prima voor de dag in de eerste daaropvolgende wedstrijd. Met het publiek erachter in Eindhoven en met - niet onbelangrijk - zowel Lozano als Hendrix weer terug in de gelederen, gaat er tegen de Venlonaren gewonnen worden. Net zoals tijdens de uitwedstrijd aldaar, eerder dit seizoen.

Daarna wordt het natuurlijk wedstrijd voor wedstrijd bekijken. NAC na de interlandbreak... de Bredanaars zijn ook in vorm, maar zouden voor PSV natuurlijk geen 'tweede Willem II' mogen worden. Standen op de ranglijst zeggen niet veel. Ook Ajax kan het wel eens lastig krijgen op het kunstgras van Sparta, waar Dickie z'n mannen op scherp zal zetten om te strijden voor de derde Spartaanse overwinning op rij. Dan zijn ze bijna veilig. De stakes zijn dus hoog, bovenin en onderin.
    De concurrentie was gewaarschuwd

Als Sparta wint bij Ajax zijn ze bijna veilig?

Bij winst op Ajax staan ze nog steeds 16e en dus op een play-off plek. Dat zou ik nooit als veilig willen omschrijven.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten