vBookie Event: Jong FC Groningen-ASWH (3. divisie zaterdag)
This event is over.

Outcome Odds Total Bets Total Staked
Jong FC Groningen 21/20 F (2.05) 3 692345 WIN!
Gelijk 21/10 (3.10) 2 21000000  
ASWH 31/10 (4.10) 5 131743  
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: VBOOKIE Jong FC Groningen-ASWH

VBOOKIE Jong FC Groningen-ASWH

Alsof Lewenborg-Helpman niet genoeg is komt Unregistere ook nog naar Groningen dit weekend, naar Corpus den Hoorn, home of GRC, Groen Geel en de jeugd van de FC. Jong FC-ASWH speelt zich af in de derde divisie, ASWH vecht tegen degradatie, FC Groningen is vrijwel kampioen. Of zo. Ik volg die derde divisie niet zo, maar ik vul gewoon een 1 in, naweeën van dat Spaanse trainigskamp bij ASWH.

De stand spreekt boekdelen, nooit weer een trainingskamp met Hollandstalige Shit/Hits.
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 12-02-18 om 07:03.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1019521
    Haha, mooi hoor, die subtiel gewijzigde stand.

De vraag is echter vooral: zijn jij, bqandy, Andre en noord-ooster ook van de partij op Corpus den Hoorn? En is het veld al weer genoeg opgelapt om te kunnen spelen?

Overigens, na het door jouw verfoeide trainingskamp vaker gewonnen dan verloren.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 12-02-18 om 11:15.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1019521
    Trouwens, nog een belangrijke vraag.... Doet Lars Veldwijk verplicht mee met de beloften?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Trouwens, nog een belangrijke vraag.... Doet Lars Veldwijk verplicht mee met de beloften?
    Nee, hij heeft geweigerd.

Haha, mooi hoor, die subtiel gewijzigde stand.

De vraag is echter vooral: zijn jij, bqandy, Andre en noord-ooster ook van de partij op Corpus den Hoorn? En is het veld al weer genoeg opgelapt om te kunnen spelen?
    Wedstrijd zal wel door gaan, dag nadat Jong FC afgelast werd speelde GRC er gewoon op.

Ik weet nog niet wat ik zaterdag doe, Mamio en Knickerbockers zijn opties, maar een middagje Corpus met na jullie wedstrijd nog de slotfase van Groen Geel is ook een optie die ik overweeg.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1019521
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Haha, jij weet ook wel dat je ons hebt omgeruild met Spijkenisse en Jong Groningen met Jong Almere.

Maar zou leuk zijn als je komt kijken, samen met bqandy. We komen wel met een interim-trainersduo, want de hoofdtrainer is weggekocht door Katwijk.

Hij heeft al 20 wedstrijden met het eerste mee gedaan, dan mag dat toch niet? Of zit er nog een adder onder het gras?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1019521
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Hij heeft al 20 wedstrijden met het eerste mee gedaan, dan mag dat toch niet? Of zit er nog een adder onder het gras?
    Addertje is dat een wedstrijd pas telt als iemand 45 minuten of meer speelt. Daarvan mag hij er max 10 hebben. Wordt even puzzelen dus.

Monica wil komen kijken als hij tegen ons speelt in elk geval.

Met zo'n stand en aantal tegendoelpunten, lijkt het mij heel onwaarschijnlijk dat de mooie club ASWH hier gaat winnen.
    Hup Jorrit!

Addertje is dat een wedstrijd pas telt als iemand 45 minuten of meer speelt. Daarvan mag hij er max 10 hebben. Wordt even puzzelen dus.

Monica wil komen kijken als hij tegen ons speelt in elk geval.
    Hij heeft 8x meer dan 45 minuten gespeeld. In de eredivisie, weet niet of bekerwedstrijden ook nog mee tellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Met zo'n stand en aantal tegendoelpunten, lijkt het mij heel onwaarschijnlijk dat de mooie club ASWH hier gaat winnen.
    Voor het trainingskamp hadden ze pas 30 tegentreffers maar na een week Hollandse zatlappenfeestmuziek zijn daar in korte tijd 1056 tegentreffers bij gekomen en hebben ze van de KNVB een flink aantal punten in mindering gekregen vanwege de totale wansmaak. Verbaast me dat Unreg hier net doet alsof hij van niks weet dan wel alsof dat niet waar is.
    Fred Cole

Forum Rechten