Pagina 32 van de 32 EersteEerste ... 22303132
Resultaten 311 tot 318 van de 318

Onderwerp: 24e speelronde

Hup PSV!
    Hup Jorrit!

Haha, een slaande beweging nog wel. Hij rukt zich los waarbij z'n arm naar achter gaat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Als dit niks is dan is dat van Lozano ook niks.
    Sorry maar met Blom bedoelde ik Higler als scheidsrechter vanmiddag. Lozano vond ik trouwens niet identiek maar goed, was mi ook geen rood.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    En hup, meteen mijn rechterarm op de rug.
    Make my fucking day.
    Hahaha

Huntelaar is best wel een behoorlijke klootzak, die overal mee wegkomt omdat ie er zo lief / autochtoon uitziet. Had ie het uiterlijk van Ziyech, zou ie heel anders beoordeeld worden.Ik mag m overigens wel, maar ik vind hem wel wat matig weer de laatste tijd.

Was het rood? Ach, misschien wel, maar goed, die PEC'er mag ook best zn handjes thuishouden. Peg maar iemand anders.

Goed om te lezen dat je iemand op z'n bek mag slaan als je wordt vastgehouden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Goed om te lezen dat je iemand op z'n bek mag slaan als je wordt vastgehouden.
    Nee, dat mag niet >>> zie Lozano en de gezwollen lip van Woudenberg.

Je mag je wel ietwat wild losrukken als je wordt vastgepakt >>> zie Huntelaar en van Polen die niks mankeerde en zelf ook zei dat er niks aan de hand was.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Zo leer je nog eens wat op de late zondagavond, bedankt!

Geen dank, graag gedaan.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Forum Rechten