Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 83

Onderwerp: Speeldagenkalender 2018-2019

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Hierbij houd je dan geen rekening met wedstrijden van Ajax die op zaterdag moeten vanwege eventuele CL en van AZ en Vitesse op zondag vanwege eventuele EL op donderdag. AZ en Vitesse willen toch ook wedstrijden op zaterdag spelen in weken dat het wel kan. In die weken zullen andere "zaterdag"clubs dan juist moeten uitwijken naar zondag.
    Dat is waar. Ik zal vanavond eens zien of ik die er uit kan filteren.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    305
    Joost heeft het brein van een liefhebber

Logica en voetbal, dat werkt toch niet? Zoals ik net al zei, je kunt niet de ene club wel 11x op zaterdag zetten en de andere niet. Dan iedereen maar evenveel en de rest verdelen zodat dat uitkomt. Het is nooit goed, dat snap ik.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    2 december staat Heracles v VVV op zondag tegelijk met Feyenoord v PSV gepland.
    Dat is toch volstrekt onnodig?
    Er moet ook daar weer een 4e zondagwedstrijd zijn, terwijl alleen Ajax, Feyenoord en Groningen als "zondag"clubs thuisspelen. Heracles-VVV gaat nog wel geruild worden met AZ-Willem II als AZ de EL-groepsfase haalt.

Fortuna - PSV is wel een uitdaging. Het stadion is dan verhuurd tbv een wielerwedstrijd. Je zou zeggen dat de bond zoiets weet/
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Fortuna - PSV is wel een uitdaging. Het stadion is dan verhuurd tbv een wielerwedstrijd. Je zou zeggen dat de bond zoiets weet/
    Kunnen ze mooi Fortuna weer punten in mindering geven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Als Fortuna dat netjes heeft doorgegeven wel.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Als Fortuna dat netjes heeft doorgegeven wel.
    Juist dan betwijfel ik het... wellicht staat het in hetzelfde schriftje als die schorsing van die Jong Ajax speler...

Doet me denken aan Borsato en de Gelredome.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Kleine toevoeging. Er zijn 17 duels van clubs die graag op zondag spelen die op zaterdag plaatsvinden.

Neem 10/11 november.
    Emmen v NAC op zaterdag
    Heracles v Feyenoord op zondag

Waarom??
    Dit dus. Net als het voorbeeld wat ik eerder aanhaalde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Kunnen ze mooi Fortuna weer punten in mindering geven.
    Gewoon 0-3 reglementair...

Maar slordig is het wel ja, of van Fortuna als het dat niet heeft doorgegeven, of van de KNVB.

Forum Rechten