vBookie Event: Houdt Achilles '29 het onder de tien tegentreffers tegen FC Lienden? (2.Divisie)
This event is over.

Outcome Odds Total Bets Total Staked
* Ja hoor, houden zelfs de nul 25/1 (26.00) 1 15000  
* Ze Krijgen maximaal 3 tegengoals 8/1 (9.00) 1 100000 WIN!
* De teller stokt bij 4 of 5 tegendoelpunten 5/1 (6.00) 6 83422548  
* Lienden maakt er 6 of 7 3/1 F (4.00) 1 100  
* Ze houden het net onder de tien (8-9 goals voor Lienden) 5/1 (6.00) 0 0  
* Nee, dubbele cijfers, 10-15 treffers voor Lienden 12/1 (13.00) 2 11781  
* Lienden maakt er zelfs meer dan 15 15/1 (16.00) 0 0  
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: VBOOKIE Houdt het 'campingelftal' van Achilles '29 het onder de tien?

VBOOKIE Houdt het 'campingelftal' van Achilles '29 het onder de tien?

Houdt het 'campingelftal' van Achilles '29 het onder de tien tegentreffers tegen FC Lienden?

* Ja hoor, houden zelfs de nul
    * Krijgen maximaal 3 tegengoals
    * De teller stokt bij 5 tegendoelpunten
    * Ze houden het net onder de tien
    * Nee, dubbele cijfers
    * Lienden maakt er zelfs meer dan 15
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Schade valt reuze mee; nog maar 1-0 met nog 20 minuten te spelen.

Ze spelen ook helemaal niet met een campingelftal las ik. Unregistere ook altijd met zijn bezopen verzoeken, die man moet eens wat minder smartlappenfeesten bezoeken.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

2-0, Hankie pakt de poen.
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    2-0, Hankie pakt de poen.
    Hop!

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ze spelen ook helemaal niet met een campingelftal las ik. Unregistere ook altijd met zijn bezopen verzoeken, die man moet eens wat minder smartlappenfeesten bezoeken.
    Dat was juist de moeilijkheidsgraad! Want, werd het wel het voorspelde campingelftal (zie ook totovoorspellingen als 14-0 en 18-1) of viel het allemaal wel mee? Uiteindelijk dus het laatste. Dat had Hankie goed voorzien!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Dat was juist de moeilijkheidsgraad! Want, werd het wel het voorspelde campingelftal (zie ook totovoorspellingen als 14-0 en 18-1) of viel het allemaal wel mee? Uiteindelijk dus het laatste. Dat had Hankie goed voorzien!
    Zo makkelijk kom je er niet af!

Je wilde
    Houdt het 'campingelftal' van Achilles '29 het onder de tien tegentreffers tegen FC Lienden?

En niet
    Speelt Achilles'29 met een campingelftal of valt het mee?

IK krijg geld van je maat, 1.000.000 om precies te zijn. Je hebt een week. Daarna stuur ik een valse smartlappenzanger op je af.
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Nou, ten eerste is het niet slim van je om mij te volgen, want ik werd laatste in de satékrokettencompetitie. En ten tweede heeft Achilles '29 wel degelijk met alleen maar spelers gevoetbald die vrijwel nog geen minuten hebben gemaakt in de tweede divisie dit seizoen, dus het was op zijn minst een 'Stayokay-elftal'.

Maar bij Jong FC Groningen - ASWH neem ik wel een koffertje vCash voor je mee dan, vooruit.

Forum Rechten