Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 38

Onderwerp: Kronkels van links en rechts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    En Fries?
    Dat kutdialect telt niet eens mee.

De paus waarschuwt de Europeanen voor het populisme. In de Spaanse krant El Pais zegt Paus Franciscus dat ze niet dezelfde fout moeten maken als in de jaren 30, toen ze hun hoop vestigden op "redders" als Hitler.

Had beter de misdienaartjes kunnen waarschuwen of ben ik nu weer te zwart wit bezig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Had beter de misdienaartjes kunnen waarschuwen of ben ik nu weer te zwart wit bezig.
    Zo'n congres als gisteren slaat natuurlijk nergens op. Al die populistische partijen zijn het op sociaal en economisch vlak volledig met elkaar oneens, maar ze vinden allemaal de islam kut en daarom zijn ze vriendjes. Ik weet niet of de Paus zoiets moet benoemen, maar verder heeft hij gelijk.

Hou toch op. Alsof die 3 frikandellen iets klaar kunnen maken in Europa. Als de paus daadwerkelijk iets te melden heeft kan hij het beter over de mistanden van de kerk en daar zijn excuses voor aan te bieden dan wat 3 mensen in godvergeten Koblenz lopen te blaten te benoemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Zo'n congres als gisteren slaat natuurlijk nergens op. Al die populistische partijen zijn het op sociaal en economisch vlak volledig met elkaar oneens, maar ze vinden allemaal de islam kut en daarom zijn ze vriendjes. Ik weet niet of de Paus zoiets moet benoemen, maar verder heeft hij gelijk.
    En Europa vinden ze ook allemaal kut. En daarom doen ze een Europese samenwerking... Ook zo logisch, maar niet heus.

En verder wat zwammy zegt, alsof die 3 iets klaar kunnen maken. Ze worden veel groter gemaakt dan ze zijn.

Als atheïst nooit een probleem gehad met alle bombarie omtrent de Islam. Ik heb die ideologie al een hele lange tijd geleden gedag gezegd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    We hebben er weer één:

Het blijkt een bekende surinamer te zijn.
    Alle Surinamers die ik spreek vertel ik altijd dat Surinamers een verrotte mentaliteit hebben en geen kaas hebben gegeten van zelfbestuur. Ze hadden het beste nooit onafhankelijk moeten worden. Velen zijn het met me eens, anderen kunnen mijn bloed wel drinken.

De term Surinamer is ook best breed, de Hindoestanen zijn harde werkers maar hebben af en toe ook te kampen met een minderwaardigheidscomplex. De Creolen hebben er meer last van.
    Laatst gewijzigd door Fenerium; 17-05-17 om 15:05.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    https://www.skoften.net/item/amerika...wordt_gehouden

Zouden fans van Geert dit meisje ook een gelukszoeker noemen?
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Oh, ik dacht dat je het over de ongelofelijke eindbaas had in het filmpke. Verdee zolang het geen man vab fighting age is die een huis en een miele eist zal het nogal meevallen. Maar nogmaals, WAT EEN BAAS!!

Forum Rechten