Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 82

Onderwerp: Strijd om de hoogste eer

Ongeveer hetzelfde als een gemiddelde eerste divisiewedstrijd. Maar de gemiddelde Fox abonnee zijn clubfans van Erediviseclubs, die zullen niet bijster geïnteresseerd zijn in amateurvoetbal.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

In de VI staat een uitgebreid artikel over Fox. Hierin staat dat alleen wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV fatsoenlijke kijkcijfers halen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    In de VI staat een uitgebreid artikel over Fox. Hierin staat dat alleen wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV fatsoenlijke kijkcijfers halen.
    Klopt, ik heb dat het hele seizoen bijgehouden alleen op het nieuwe DVK niet meer gepubliceerd.

Zal er binnenkort eens iets over plaatsen. Korte conclusie is heel eenvoudig; zorg ervoor dat je een duel op vrijdagavond plant en Ajax en Feyenoord (en eventueel PSV) niet tegelijkertijd en laat de rest van de duels lekker plaatsvinden op het tijdstip dat de clubs zelf graag willen. Dan kan Fox alsnog altijd alles uitzenden maar hoeven supporters niet meer op maffe tijdstippen naar het stadion terwijl er een enkeling op tv wil kijken.

Alsof dat nog niet bekend was. Dat er hier een stel maffen zijn die objectief naar Twente- Excelsior gaan kijken wil niet zeggen dat het merendeel van de maatschappij dat ook doet. Ik zie mijn vrouw al zitten. Maar NAC heeft gisteren toch al gespeeld? Ja, maar dit is Cambuur, dat wil ik ook graag zien.

Ik kan m'n tijd ook wel beter besteden maar onderschat niet hoeveel mensen op hun vrije zondag de godganse dag voor die buis hangen.
    I'll ride the wave where it takes me.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozsef Bekijk Berichten
    Ik kan m'n tijd ook wel beter besteden maar onderschat niet hoeveel mensen op hun vrije zondag de godganse dag voor die buis hangen.
    Tegenwoordig is het meer het beeldscherm van de pc of laptop. Of beide
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozsef Bekijk Berichten
    Dan hedde toch geen leven. Ik kan nog wel begrijpen dat ze een Dortmund-Bayern, Real-Barcelona of Liverpool-Man United gaan kijken. Maar de nederlandse eredivisie. Wow

Strijd om de hoogste eer

Ik heb al moeite om een wedstrijd van Feyenoord in z'n geheel uit te zitten, ken je nagaan.
    Zeker als het buiten lekker weer is, dan moet ik wat gaan doen. Dan gaat 't alweer kriebelen.
    Ik heb 3 jaar Fox gehad. Graties en voor niks. Nu krijg ik 't (jaarabbo) niet meer voor elkaar maar ik mis er helemaal niets aan.
    Alhoewel, Cambuur TV........
    I'll ride the wave where it takes me.

Dat ik nog met m'n ex was hadden we ook een half jaar ofzo gratis fox. Toen had ik wel vaak een wedstrijd aan staan als m'n ex aan het werk was terwijl die kleine boven lag te slapen. Maar meer als achtergrond terwijl ik iets anders aan het doen was. Nu heb ik bij mijn ouders alleen fox International en dat vind ik dan wel weer lekker vanwege het Engelse voetbal. Niet dat ik er voor thuis blijf overigens.

Ik kijk alles in het weekend. Lekker met een bak chips en een kistj bier onder handbereik.

Forum Rechten