Pagina 6 van de 17 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 164

Onderwerp: OS: Shorttrack

Mooi.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Op de 1000 meter bij de mannen in de heats Knegt en De Laat (die daarmee Koreaan uitschakelt) door naar kwartfinales en Breeuwsma eruit.

Wow, wat een inhaalmanoeuvre van De Laat, van 4 bijna naar 1, maar 2 is ook genoeg.
    Knegt ook door...

De Koreaan wordt nog even geholpen doordat ze de Chinees een penalty geven...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mommiej Bekijk Berichten
    Op de 1000 meter bij de mannen in de heats Knegt en De Laat (die daarmee Koreaan uitschakelt) door naar kwartfinales en Breeuwsma eruit.
    De Chinees krijgt een penalty zodat de Koreaan door kan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Zilver voor Sjinkie! En dit is niet zijn beste afstand. Uitstekend resultaat dus!
    Volgens mij was de 1500 wel zijn beste afstand. Was hij misschien wel de favoriet.

De Laat mooi naar de 1/4 finale. Nu al een geslaagd toernooi voor de jongen. Individueel dan, uiteindelijk zal de relay het gaan bepalen.

Van Kerkhof naar de finale op de 500m dames... Lag 4e, maar voor haar zaten ze elkaar dwars. Werd op de streep nog geklopt voor plaats 1.

De Canadese wordt doorgeplaatst naar ed finale, dus 5 dames in de finale, jammer. Dan moet er voor Van Kerkhof wel echt iets mis gaan wil ze een medaille halen.
    Maar goed, er zijn gekkere dingen gebeurd.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Van Kerkhof naar de finale op de 500m dames... Lag 4e, maar voor haar zaten ze elkaar dwars. Werd op de streep nog geklopt voor plaats 1.

De Canadese wordt doorgeplaatst naar ed finale, dus 5 dames in de finale, jammer. Dan moet er voor Van Kerkhof wel echt iets mis gaan wil ze een medaille halen.
    Maar goed, er zijn gekkere dingen gebeurd.
    Van Kerkhof wint de heat op 4 cm
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Van Kerkhof wint de heat op 4 cm
    Dus net nog wel...
    Maar ze lag (in shorttracktermen) ruim op kop 1/2 ronde van tevoren, en liet zich bijna nog door 2 dames kloppen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Als je niet wil wachten op de TV kun je ook dit soort beslissingen realtime op de website van Pyeongchang zien. Supersnel.
    Heb je een linkje, want ik heb de grootst mogelijke moeite dit toernooi te volgen vanuit Spanje.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Forum Rechten