Pagina 1 van de 36 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 358

Onderwerp: Rode Duivels

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500

Rode Duivels

Er is voorlopig nog geen aparte sectie voor landenteams of de EK kwalificatie, dus lijkt hier mij de beste plaats om het topic te openen.

Wilmots heeft vandaag zijn selectie bekend gemaakt voor de oefeninterland tegen Frankrijk (7 juni) en de belangrijke kwalificatiematch in Wales (12 juni). Naast de verwachte grote namen zijn de meest opvallende namen Anderlecht-youngsters Tielemans en Dendoncker. Zij mogen voor het eerst mee met de A-selectie. Tielemans vervangt ploegmaat Defour, Dendoncker neemt de plaats in van Kompany die er vanwege een rode kaart niet bij zal zijn. Ten opzichte van de vorige interlands zijn ook Ciman, De Bock en Batshuayi er niet meer bij. Zij ruimen plaats voor Meunier en Mirallas.

Wat een gouden generatie hebben die Belgen toch. Zet daar een goede coach bij en ze gaan om de prijzen spelen.
    "Er bestaan geen feiten alleen interpretaties"
    Friedrich Nietzsche

Ik begrijp dat Advocaat beschikbaar is mocht Wilmots vertrekken naar Schalke. Of de Belgen daar ooit nog aan gaan beginnen gezien Advocaat zijn eerste termijn. Dat volk heeft al een enorme pleuris hekel aan Hollanders en Advocaat heeft het niet beter gemaakt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik begrijp dat Advocaat beschikbaar is mocht Wilmots vertrekken naar Schalke. Of de Belgen daar ooit nog aan gaan beginnen gezien Advocaat zijn eerste termijn. Dat volk heeft al een enorme pleuris hekel aan Hollanders en Advocaat heeft het niet beter gemaakt.
    Lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk. Hoewel Wilmots wegloopt met Advocaat en hem als de basis voor het succes ziet, maar geen schijn van kans dat België hem aan gaat stellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bobba Bekijk Berichten
    Wat een gouden generatie hebben die Belgen toch. Zet daar een goede coach bij en ze gaan om de prijzen spelen.
    En het mooie is dat ze in de jeugd ook waanzinnig goed bezig zijn. Talent na talent komt bovendrijven.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Ik ben sowieso wel eens voorstander voor een buitenlandse coach als Wilmots zou vertrekken. We hebben nu de ploeg om voor de prijzen te durven spelen en van Belgische coaches hebben enkel Gerets en Preud'homme zich al internationaal bewezen. Deze generatie heeft ook internationaal gezien een goede reputatie, dus moet er in principe wel een coach van hetzelfde kaliber te vinden zijn (al kan ik mij niet over het financiële plaatje uitspreken). En ja, van mij mag dat gerust een Nederlander zijn, al ben ik ook geen voorstander van Advocaat. Het valt volkomen te begrijpen dat hij vertrok naar Rusland waar hij veel meer kon verdienen (wie zou er immers niet van werknemer ruilen voor een veelvoud van je loon?), maar ik vind dat je jezelf niet serieus neemt als je hem nu gewoon terugneemt als coach.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Vanavond de oefenpot tegen Frankrijk. Het is een oefenwedstrijd dus is het resultaat niet het belangrijkste, maar het zou wel eens leuk zijn om een goed resultaat neer te zetten tegen een groot land. In de voorbije 3 jaar maar één keer gewonnen van een topland en als we roepen dat we erbij horen, is dit wel het soort wedstrijd om het eens waar te maken. Bij Frankrijk ontbreekt uiteraard Pogba, bij België spelen De Bruyne en Mirallas niet. Hazard is bij afwezigheid van Kompany de gelegenheidsaanvoerder.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A345 Bekijk Berichten
    En het mooie is dat ze in de jeugd ook waanzinnig goed bezig zijn. Talent na talent komt bovendrijven.
    Inderdaad ongelofelijk. De Nederlandse clubs moeten Cruijff en co buitenflikkeren en bij de Belgen gaan kijken. Daar weten ze tenminste hoe je als klein land goed kan opleiden.
    "Er bestaan geen feiten alleen interpretaties"
    Friedrich Nietzsche

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bobba Bekijk Berichten
    Inderdaad ongelofelijk. De Nederlandse clubs moeten Cruijff en co buitenflikkeren en bij de Belgen gaan kijken. Daar weten ze tenminste hoe je als klein land goed kan opleiden.
    Ach hou toch op.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Forum Rechten