Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Poule H: Polen, Senegal, Colombia en Japan

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700

Poule H: Polen, Senegal, Colombia en Japan

Poule H
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Keepers
    Abdoulaye Diallo (Stade Rennes, Fra); Khadim N'Diaye (AC Horoya, Gui); Alfred Gomis (SPAL, Ita)

Verdedigers
    Kara Mbodji (Anderlecht, Bel); Kalidou Koulibaly (Napoli, Ita); Youssouf Sabaly (Bordeaux, Fra); Saliou Ciss (Valenciennes, Fra); Salif Sané (Hannover 96, Dui); Lamine Gassama (Alanyaspor, Tur); Moussa Wagué (Eupen, Bel)

Middenvelders
    Idrissa Gana Gueye (Everton, Eng); Cheikhou Kouyaté (West Ham Utd, Eng); Cheikh N'Doye (Birmingham City, Eng); Alfred N'Diaye (Wolverhampton Wanderers, Eng); Badou Ndiaye (Stoke City, Eng)

Aanvallers
    M'Baye Niang (Torino, Ita); Moussa Sow (Bursaspor, Tur); Mame Biram Diouf (Stoke City, Eng); Sadio Mané (Liverpool, Eng); Moussa Konaté (Amiens, Fra); Keita Baldé (AS Monaco, Fra); Diafra Sakho (Stade Rennes, Fra); Ismaïla Sarr (Stade Rennes, Fra)

Senegal met een selectie waarvan alle spelers in het buitenland voetballen. Frankrijk en Engeland leveren de meeste internationals. Stade Rennes is hofleverancier met 3 Senegalezen. Crystal Palace-verdediger Pape Souaré is niet geselecteerd wegens een gebrek aan wedstrijdritme na een zware blessure.

Mooie selectie, alleen niet echt in balans. Gelijkwaardige poule met Colombia als lichte favoriet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Mooie selectie, alleen niet echt in balans. Gelijkwaardige poule met Colombia als lichte favoriet.
    Senegal valt me reuze mee. Op zich zit daar best wel kwaliteit. Ze hebben alleen geen goeie keeper.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Qua individueel talent moeten ze zeker niet onderdoen voor Polen, al schat ik die qua team toch net iets hoger in. Ze waren voor iedereen een zeer taaie klant op het EK. Colombia normaal gesproken wel sterkste teal in deze poule. Japan heb ik een oefenwedstrijd zien spelen tegen België en dat was toen toch niet al te best.

Keepers
    Eiji Kawashima (FC Metz, Fra); Masaaki Higashiguchi (Gamba Osaka); Kosuke Nakamura (Kashiwa Reysol)

Verdedigers
    Yuto Nagatomo (Galatasaray, Tur); Tomoaki Makino (Urawa Red Diamonds); Maya Yoshida (Southampton, Eng); Hiroki Sakai (Olympique Marseille, Fra); Gōtoku Sakai (Hamburger SV, Dui); Gen Shoji (Kashima Antlers); Wataru Endo (Urawa Red Diamonds); Naomichi Ueda (Kashima Antlers)

Middenvelders
    Makoto Hasebe (Eintracht Frankfurt, Dui); Keisuke Honda (Pachuca, Mex); Takashi Inui (Eibar, Spa); Shinji Kagawa (Borussia Dortmund, Dui); Hotaru Yamaguchi (Cerezo Osaka); Genki Haraguchi (Fortuna Düsseldorf, Dui); Takashi Usami (Fortuna Düsseldorf, Dui); Gaku Shibasaki (Getafe, Spa); Ryota Oshima (Kawasaki Frontale)

Aanvallers
    Shinji Okazaki (Leicester City, Eng); Yuya Osako (FC Köln, Dui); Yoshinori Mutō (Mainz 05, Dui)

Ik heb het gevoel dat de Japanse selectie veel minder kwaliteit heeft dan andere jaren. Vedette Keisuke Honda heeft wel een goed jaar gehad in Mexico, maar is al een jaartje ouder. Evenals spits Shinji Okazaki. Kagawa van Dortmund heeft door blessureleed amper gespeeld afgelopen seizoen.

Wel een hoop spelers actief in Europa tegenwoordig.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Senegal speelt 0 0 tegen Luxemburg. Ja, ik ga heel weinig potten kijken dit WK

Forum Rechten