Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 49

Onderwerp: Poule G: Belgie, Panama, Tunesie en Engeland

En dan één van je beter presterende internationals thuislaten om een persoonlijke vete? Pijnlijk.

België is soms net Oranje. Volgens mij gaat daar ook geen toernooi voorbij zonder relletje.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Keepers
    José Calderón (Chorrillo); Jaime Penedo (Dinamo Boekarest, Roe); Álex Rodríguez (San Francisco FC)

Verdedigers
    Felipe Baloy (Municipal, Gua); Harold Cummings (San Jose Earthquakes, VS); Erick Davis (Dunajská Streda, Slw); Fidel Escobar (New York Red Bulls, VS); Adolfo Machado (Houston Dynamo, VS); Michael Amir Murillo (New York Red Bulls, VS); Luis Ovalle (CD Olimpia, Hnd); Román Torres (Seattle Sounders FC, VS)

Middenvelders
    Édgar Bárcenas (Tapachula, Mex); Armando Cooper (Universidad de Chile, Chl); Aníbal Godoy (San Jose Earthquakes, VS); Gabriel Gómez (Atlético Bucaramanga, Col); Valentín Pimentel (Plaza Amador); Alberto Quintero (Universitario, Per); José Luis Rodríguez (AA Gent, Bel)

Aanvallers
    Abdiel Arroyo (Alajuelense, CRi); Ismael Diaz (Deportivo II, Spa); Blas Pérez (Municipal, Gua); Luis Tejada (Sport Boys, Per); Gabriel Torres (Huachipato, Chl)

De debutant Panama met een selectie spelers die over de hele wereld hun geld verdienen. Opvallend dat er maar liefst 10 dertigers zijn geselecteerd, waaronder sterspeler Blas Pérez van 37 jaar. Zes spelers hebben meer dan 100 interlands gespeeld.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Geweldig voor Panama dat ze erbij zijn en ze zullen ongetwijfeld strijden voor wat ze waard zijn, maar als we die openingsmatch niet winnen, ga ik echt huilen.

Kompany is maar weer eens geblesseerd geraakt.

Poeh, van enige spelvreugde was geen sprake bij België. Als ik coach was zou ik mn spelers even niet alleen laten slapen op die matrassen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Poeh, van enige spelvreugde was geen sprake bij België. Als ik coach was zou ik mn spelers even niet alleen laten slapen op die matrassen.
    Dat was me een partij slecht inderdaad. Portugal was ook niet veel soeps overigens.

Speelt die Vertonghen daar nu nog altijd linksback?

België is het nieuwe Nederland...

Portugal stelt weinig voor, ook tegen Nederland was het erg matig de vorige keer. Ze mogen dan Europees kampioen zijn, maar ik denk niet dat ze heel ver zullen komen op het WK.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Keepers
    Farouk Ben Mustapha (Al-Shabab, SAr); Mouez Hassen (Châteauroux, Fra); Aymen Mathlouthi (Al-Batin, SAr)

Verdedigers
    Rami Bedoui (Étoile du Sahel); Yohan Benalouane (Leicester City, Eng); Syam Ben Youssef (Kasimpaşa, Tur); Dylan Bronn (AA Gent, Bel); Oussama Haddadi (Dijon, Fra); Ali Maâloul (Al Ahly, Egy); Yassine Meriah (CS Sfaxien); Hamdi Nagguez (Zamalek, Egy)

Middenvelders
    Mohamed Amine Ben Amor (Al-Ahli, SAr); Ghailene Chaalali (Espérance); Ahmed Khalil (Club Africain); Saîf-Eddine Khaoui (Troyes, Fra); Ferjani Sassi (Al-Nassr, SAr); Ellyes Skhiri (Montpellier, Fra)

Aanvallers
    Anice Badri (Espérance); Fakhreddine Ben Youssef (Al-Ettifaq, SAr); Saber Khalifa (Club Africain); Wahbi Khazri (Rennes, Fra); Naïm Sliti (Dijon, Fra); Bassem Srarfi (Nice, Fra)

Forum Rechten