Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 49

Onderwerp: Poule G: Belgie, Panama, Tunesie en Engeland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    Als België niet doorgaat in deze poule, hebben we niks te zoeken op het WK.
    België heeft sowieso niks te zoeken op het WK.

Als België niet doorgaat in deze poule, hebben we niks te zoeken op het WK.
    Klopt, daarna in de 2e ronde eruit.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Ik spaar mijn originele reacties liever voor wanneer we in de kwartfinale tegen Brazilië moeten.
    'Ollander

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Ik zie kansen voor Tunis.
    Dat lijkt me sterk en dan is ook nog de topscorer van Tunesië geblesseerd geraakt en dus afwezig.

Er zit genoeg ervaring bij de Engelsen om de groepsfase door te komen om keurig in de achtste finale tegen een kleiner land te worden uitgeschakeld.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Klopt, daarna in de 2e ronde eruit.
    Tweede ronde wordt zeker niet simpel hoor. Ik verwacht daar Polen of Colombia (stunt van Senegal sluit ik niet helemaal uit) en dat zijn goede teams. Maar je moet ze wel verslaan als je een rol betekenis wil gaan spelen. Dus is alles onder de kwartfinale een mislukking.

Je gaat mij hier niet horen zeggen dat België topfavoriet is voor de eindzege, maar als deze 'gouden generatie' dat statuut wil waarmaken, zal het nu moeten gebeuren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    'Ollander
    Ik pas mij aan aan mijn omgeving.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Dat lijkt me sterk en dan is ook nog de topscorer van Tunesië geblesseerd geraakt en dus afwezig.

Er zit genoeg ervaring bij de Engelsen om de groepsfase door te komen om keurig in de achtste finale tegen een kleiner land te worden uitgeschakeld.
    Klopt, maar België en Panama kunnen ze wel hebben.

Wat een slecht elftal is het ook eigenlijk he.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Zo meteen de WK-selectie van de Duivels. Grote afwezige zal wellicht Naingollan, dat is onofficieel al bevestigd. Hij ligt van in het begin al niet goed met de bondscoach, maar onwege van zijn voetbalkwaliteiten en strijdersmentaliteit moet die voor mij (en bijna heel België) altijd mee. Verder verwacht ik geen grote verrassingen, maar dat zien we straks.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Naingollan gaat dus niet mee. Martinez legt het uit als een tactische keuze. De verrassende naam is Januzaj. De grootste vraagtekens (na het ontbreken van Naingollan uiteraard) heb ik bij Chadli en Benteke, aangezien die twee ofwel niet gespeeld of niet gepresteerd hebben. De selectie die vandaag gegeven is, bestaat overigens uit 28 spelers. Na de wedstrijd tegen Portugal vallen er dus nog 5 spelers af. De volledige selectie kan je op volgende link bekijken, kwestie van mijzelf heel wat typwerk uit te sparen:

https://twitter.com/BelRedDevils/sta...ls%2F1.3200688

Niet door 1 deur kunnen met een druktemaker is natuurlijk ook een tactische keuze.
    Wat een gelul van die Martinez.

Forum Rechten