Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Onderwerp: Poule G: Belgie, Panama, Tunesie en Engeland

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700

Poule G: Belgie, Panama, Tunesie en Engeland

Poule G
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Keepers
    Jack Butland (Stoke City); Jordan Pickford (Everton); Nick Pope (Burnley)

Verdedigers
    Trent Alexander-Arnold (Liverpool); Gary Cahill (Chelsea); Fabian Delph (Manchester City); Phil Jones (Manchester United); Harry Maguire (Leicester City); Danny Rose (Tottenham Hotspur); John Stones (Manchester City); Kieran Trippier (Tottenham Jotspur); Kyle Walker (Manchester City)

Middenvelders
    Ashley Young (Manchester United); Dele Alli (Tottenham Hotspur); Eric Dier (Tottenham Hotspur); Jordan Henderson (Liverpool); Jesse Lingard (Manchester United); Ruben Loftus-Cheek (Crystal Palace)

Aanvallers
    Harry Kane (Tottenham Hotspur); Marcus Rashford (Manchester United); Raheem Sterling (Manchester City); Jamie Vardy (Leicester City); Danny Welbeck (Arsenal)

Grote afwezige bij de Engelsen is natuurlijk Joe Hart, die er wel bij was tijdens de voorgaande 2 WK's. Alex Oxlade-Chamberlain ontbreekt weer op een eindtoernooi vanwege een blessure, Jack Wilshere is gepasseerd.

Ik zie kansen voor Tunis.

De aanval van Engeland is wel goed, maar de rest is toch gewoon niks beter dan wat wij hebben?

Ik vind Smalling beter dan Jones.
    We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    De aanval van Engeland is wel goed, maar de rest is toch gewoon niks beter dan wat wij hebben?
    Groot verschil is waarschijnlijk dat de spelers iets meer gewend zijn om puur op resultaat te spelen. Engeland maakte 2 keer de winnende diep in de extra tijd en redde een punt bij Schotland in de extra tijd. Ze kregen uberhaupt maar 3 goals tegen waarvan 2 uit bij Schotland.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Als België niet doorgaat in deze poule, hebben we niks te zoeken op het WK.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    Als België niet doorgaat in deze poule, hebben we niks te zoeken op het WK.
    Veel droger kan je het niet?

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Ik spaar mijn originele reacties liever voor wanneer we in de kwartfinale tegen Brazilië moeten.

Forum Rechten