Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Poule E: Brazilie, Zwitserland, Costa Rica en Servie

Neymar scoort in de Brazil Global Tour: 1-0 tegen Kroatie in Liverpool. En dat is geen open deur.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Neymar scoort in de Brazil Global Tour: 1-0 tegen Kroatie in Liverpool. En dat is geen open deur.
    Staat hier ook op, maar ik kan m'n aandacht er niet echt bij houden. Matige wedstrijd zeg, maar net inderdaad een schitterend moment van Neymar.

Firmino bepaalt de eindstand op 2-0.

Een driemans middenveld met Paulinho, Casemiro en Fernandinho. Dat zal me een spektakel geweest zijn zeg.
    Je hoeft hier niet te komen.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Heb je de open deur van ALenstra geleend ?
    Het punt dat ik wou maken is dat er geen uitgesproken favoriet is naast Brazilië in deze groep. Ik ken de drie teams ook niet goed genoeg om er grote uitspraken over te doen. Dus ja, in dit geval grijp ik naar het cliché dat 'iedereen kan doorgaan'. Als u zich daaraan stoort, jammer dan.

Brazilië kon inderdaad niet al te hard overtuigen. Mooi moment wel van Neymar, een gigantische bonus voor Brazilië dat hij fit geraakt is. Firmino maakte er in het slot ook nog een in in zijn stadion.

Brazilië vliegt er natuurlijk gewoon uit.

Ja, ze vliegen sowieso weg uit Rusland.

Keepers
    Yann Sommer (Borussia Mönchengladbach, Dui); Yvon Mvogo (RB Leipzig, Dui); Roman Bürki (Borussia Dortmund)

Verdedigers
    Stephan Lichtsteiner (Juventus, Ita); François Moubandje (Toulouse, Fra); Nico Elvedi (Borussia Mönchengladbach, Dui); Manuel Akanji (Borussia Dortmund, Dui); Michael Lang (FC Basel); Ricardo Rodríguez (AC Milan, Ita); Johan Djourou (Antalyaspor, Tur); Fabian Schär (Deportivo La Coruña, Spa)

Middenvelders
    Remo Freuler (Atalanta, Ita); Granit Xhaka (Arsenal, Eng); Valon Behrami (Udinese, Ita); Steven Zuber (1899 Hoffenheim, Dui); Blerim Džemaili (Bologna, Ita); Gelson Fernandes (Eintracht Frankfurt, Dui); Denis Zakaria (Borussia Mönchengladbach, Dui); Xherdan Shaqiri (Stoke City, Eng)

Aanvallers
    Breel Embolo (Schalke 04, Dui); Haris Seferović (Benfica, Por); Mario Gavranović (Dinamo Zagreb, Kro); Josip Drmić (Borussia Mönchengladbach, Dui)

De Zwitsers met veel ervaring in de selectie. Zoals altijd spelen de meeste spelers in Duitsland. Al sinds het stoppen van Alexander Frei mist Zwitserland een echte goalgetter. Ook de huidige spitsen hebben moeite met scoren in het nationale team.

De bondscoach van Costa Rica laat even zien dat hij zich erg zorgvuldig verdiept in zijn tegenstanders.

Eden Hazard was maandagavond de grote man bij de 4-1 oefenzege van België op Costa Rica. Dat had ook de Costa Ricaanse bondscoach Óscar Ramírez gezien, al had hij geen idee wie dat behendige mannetje op het middenveld nu eigenlijk was. 'Die nummer tien van België deed ons echt pijn. Hij was erg beweeglijk en benutte de ruimtes voortdurend. Ik weet zijn naam niet', zei Ramírez volgens Het Laatste Nieuws.
    Dit kan toch niet.

Forum Rechten