Pagina 2 van de 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 103

Onderwerp: Poule B: Portugal, Spanje, Marokko en Iran

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    De bondscoach is geen fan van Chelsea?

wel Nacho Monreal maar geen Marcos Alonso inderdaad. Vreemd
    We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn.

Keepers
    Munir Mohamedi (Numancia, Spa); Yassine Bounou (Girona, Spa); Ahmed Reda Tagnaouti (IR Tanger)

Verdedigers
    Medhi Benatia (Juventus, Ita); Nabil Dirar (Fenerbahçe, Tur); Manuel da Costa (Istanbul Başakşehir, Tur); Romain Saïss (Wolverhampton Wanderers, Eng); Hamza Mendyl (Lille, Fra); Badr Banoun (Raja Casablanca); Achraf Hakimi (Real Madrid, Spa)

Middenvelders
    Mbark Boussoufa (Al-Jazira, VAE); Karim El Ahmadi (Feyenoord, Ned); Younès Belhanda (Galatasaray, Tur); Nordin Amrabat (Leganés, Spa); Fayçal Fajr (Getafe, Spa); Hakim Ziyech (Ajax, Ned); Youssef Aït Bennasser (Caen, Fra); Mehdi Carcela (Standard Luik, Bel); Sofyan Amrabat (Feyenoord, Ned); Amine Harit (Schalke 04, Dui)

Aanvallers
    Khalid Boutaïb (Yeni Malatyaspor, Tur); Aziz Bouhaddouz (St. Pauli, Dui); Ayoub El Kaabi (RS Berkane)

Onder meer Yassin Ayoub, Zakaria Labyad, Oussama Tannane en Mimoun Mahi zijn niet geselecteerd. Aanvallend lijkt me deze ploeg vrij armoedig. Die Ayoub El Kaabi heeft wel een gek carrièreverloop trouwens. Is al 24 jaar oud en pas 2 profseizoenen gespeeld. Daarin wel 1-op-1 gescoord. En ook bij de nationale ploeg heeft hij meer goals dan wedstrijden gespeeld. Een ouderwetse goalgetter dus.

Aardig middenveld, al lijkt 4 spelmakers mij wat te veel van 't goeie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Onder anderen Morata, Fabregas en Pedro zijn thuisgelaten. Opvallend hoe weinig interlandervaring de voorhoede heeft.
    Als er iets met Costa gebeurt hebben ze een probleem.
    Je hoeft hier niet te komen.

Dat wordt weer breien tot aan en op de doellijn.

Ik heb nu al zin in de hakjes enzo, fuck scoren.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Strikerless werden ze Europees kampioen.

Aspas en Rodrigo zijn goede vervangers hoor. Daar kunnen ze makkelijk met starten. Ik maak mij juist zorgen als Costa erin staat. Hoe wil je gaan spelen?!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Strikerless werden ze Europees kampioen.
    Welk kampioenschap bedoel je?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raul Bekijk Berichten
    Aspas en Rodrigo zijn goede vervangers hoor. Daar kunnen ze makkelijk met starten. Ik maak mij juist zorgen als Costa erin staat. Hoe wil je gaan spelen?!
    Op balverlies.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Forum Rechten