Pagina 375 van de 400 EersteEerste ... 275325365373374375376377385 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.741 tot 3.750 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Inderdaad wat Derksen zegt. Ik zat net de selectie van Kroatië na te kijken maar dat is ook gewoon allemaal topclub he. Alleen vida besiktas en de rest is gewoon top.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Je kan alleen maar bewondering hebben voor Kroatië. Hoe ze dit opnieuw flikken, ze waren gewoon nog scherper dan Engeland in de verlegingen. Het zou prachtig zijn, moesten ze nu ook nog winnen, maar ik vrees dat Frankrijk toch een brug te ver zal zijn. Maar in ieder geval, mijn Modric truitje gaat nog niet de kast in!

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    Je kan alleen maar bewondering hebben voor Kroatië. Hoe ze dit opnieuw flikken, ze waren gewoon nog scherper dan Engeland in de verlegingen. Het zou prachtig zijn, moesten ze nu ook nog winnen, maar ik vrees dat Frankrijk toch een brug te ver zal zijn. Maar in ieder geval, mijn Modric truitje gaat nog niet de kast in!
    Gloryhunter.

Wat een grandioos niveauverschil met gisteren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Inderdaad wat Derksen zegt. Ik zat net de selectie van Kroatië na te kijken maar dat is ook gewoon allemaal topclub he. Alleen vida besiktas en de rest is gewoon top.
    Prima ploeg inderdaad. Wel grotendeels waterdragers bij de topclubs op Modric na. Denk dat dit best voordelig voor ze is, nu ze allemaal hard werken voor elkaar. Geen prima donna's die de kantjes eraf lopen en allemaal spelers met een prima niveau.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Zo, dat was spannend.

Frankrijk wint de finale overigens met 10 vingers in de neus, dat durf ik alvast wel aan.
    Het zal niet zo makkelijk zijn voor Frankrijk, maar ze zijn wel in staat om zo'n 1-0 over de streep te trekken. Voordeel voor de haantjes is dat ze 1 rustdag meer hebben, en geen verlengingen hebben gespeeld.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Toch hebben we een heel leuke pot gezien, spanning vergoed veel. Leuk dat Kroatië naar de finale gaat, die hebben de overwinning op strijd gepakt.

Engeland viel ook wel tegen, wellicht kwam die 1-0 te vroeg.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Engeland viel ook wel tegen, wellicht kwam die 1-0 te vroeg.
    Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze er gewoon niet zo veel van kunnen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Toch hebben we een heel leuke pot gezien, spanning vergoed veel. Leuk dat Kroatië naar de finale gaat, die hebben de overwinning op strijd gepakt.
    Uiteindelijk kwam het toch nog goed met de wedstrijd inderdaad. Veerkracht van Kroatië is wel indrukwekkend, hoor. Met een complete wedstrijd extra in de beentjes.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Vooraf was ik voor de Engelsen, maar uiteindelijk heel blij met de overwinning van Kroatië. Totaal verdient.

Forum Rechten