Pagina 366 van de 400 EersteEerste ... 266316356364365366367368376 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.651 tot 3.660 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Die overtreding op Hazard was imo de enige waarbij die scheids heel fout zat maar verder kan ik me nou niet herinneren dat een specifiek team nou echt voordeel had.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Ik vind het ook heel raar dat zo'n Courtois niet begrijpt dat Frankrijk zo speelt om te winnen. Je bent toch gek als je te aanvallend gaat spelen tegen dit België?
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Hup zomervakantie! Hup clubvoetbal daarna.

België gooide zelf de boel op slot tegen Brazilië, dus beetje hypocriet van de beste keeper van het toernooi.

Natuurlijk was het een overtreding op Hazard en had dat een grote scoringskans opgeleverd. Het zegt echter genoeg dat je je qua kansen hier op had moeten richten. Voor de rest creëerden ze bijna niks.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Ik vind het ook heel raar dat zo'n Courtois niet begrijpt dat Frankrijk zo speelt om te winnen. Je bent toch gek als je te aanvallend gaat spelen tegen dit België?
    Van een Chelsea speler zou je inderdaad meer begrip voor die speelstijl van Frankrijk verwachten. Die spelen namelijk doorgaans hetzelfde type spel.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    België gooide zelf de boel op slot tegen Brazilië, dus beetje hypocriet van de beste keeper van het toernooi.
    Teleurstelling direct na de wedstrijd mag toch?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Van een Chelsea speler zou je inderdaad meer begrip voor die speelstijl van Frankrijk verwachten. Die spelen namelijk doorgaans hetzelfde type spel.
    In datzelfde interview zei Courtois dit n.b. zélfs bij Chelsea niet meegemaakt te hebben.

Slechte verliezers, ik hou er wel van.

Frankrijk speelt al een tijdje op deze manier, ook op het EK 2 jaar geleden was het niet veel anders.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Het is toch een beetje moeilijk voor te stellen dat Frankrijk zo laf speelt met zulke goede spelers. Maarja, wel effectief.

Verder vraag ik me af of de scheidsrechter wel helemaal lekker is qua gele kaarten. Onder aan de streep werd er betrekkelijk weinig gedaan door de Belgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Dat is ook weer waar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Frankrijk speelt al een tijdje op deze manier, ook op het EK 2 jaar geleden was het niet veel anders.
    Zo zonde inderdaad. En onbegrijpelijk dat Deschamps met die beide niet zo bijzondere backs start, Lucas en Pavard. Sidibé en Mendy zijn betere opties, hoewel die laatste misschien niet zo fit is na zijn lange blessure.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten

In datzelfde interview zei Courtois dit n.b. zélfs bij Chelsea niet meegemaakt te hebben.

Slechte verliezers, ik hou er wel van.
    Ik ben het met je eens, ik heb die arbiter ook regelmatig een debiel genoemd. Het is wel sneu natuurlijk, zo dicht er bij met een haalbare kaart in de finale. Het is zeker niet dat Frankrijk beter was, maar misschien net iets slimmer. Op het eerste half uur na hebben we er te weinig tegen kunnen overzetten. So be it, maar ik had er wel flink de pest in gisterenavond.

Wel leuk om te lezen dat we het er allemaal over eens dat de Fransen klotevoetbal spelen, moet ik hier niet de zure verliezer komen uithangen door het als eerste te roepen. Ze gaan hem wel winnen denk ik, het is gewoon aartsmoeilijk om er tegen te spelen.

Forum Rechten