Pagina 354 van de 400 EersteEerste ... 254304344352353354355356364 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.531 tot 3.540 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Steve McClaren thuislaten.

Die Kroaten hebben genoeg kwaliteiten om van Engeland te winnen. Maar dan moeten ze wel een beetje lef tonen.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Of gewoon met penalties en het PSV van de world cup worden. Hups 0-0?
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Dan nog liever Engeland. Maar doe dan maar België dan, al hadden ze eigenlijk eerst 3 finales moeten verliezen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Waar Slavische broeders zoals de Serviërs en de Russen 11 veroordeelde oorlogscriminelen het veld insturen, zijn het bij Kroatië vooral recalcitrante jochies wat de klok slaat. Getalenteerd, maar door de bank genomen lui en ongedisciplineerd. Net niet fit genoeg, veel spelers die hun verantwoordelijkheden ontlopen en gewoon teveel mensen die domme dingen doen, zoals Vida die eerst zijn shirt uittrekt en daarna politiek getinte video's gaat maken. Hoe graag wil je tegen een schorsing aanlopen?

De minder getalenteerde maar fysiek en mentaal ijzersterke Engelse profs gaan geen enkele moeite met dit collectief moeilijke ventjes hebben, die minimaal tegen een 3-0 nederlaag aan gaan lopen. Allemaal uit standaardsituaties.
    Ja, wat is dat allemaal voor ophef? Een video maken met je oud-ploeggenoot van Dynamo Kyiv en dan hup Dynamo Kyiv roepen is toch niet verboden? Hij plaatst het notabene op zijn eigen Instagram.

Hij riep leve Oekraïne volgens NOS-TT.

Maar hier zat geen politiek motief achter.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Net zoals destijds achter zijn knipoog niks gezocht moet worden. Hoop ophef om niks!

Leve Oekraïne roepen. dat ze hem nog niet doodgeschoten hebben verrekte Adolf.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Hij riep leve Oekraïne volgens NOS-TT.
    Oei, nou dat is wel heel fout.

Forum Rechten