Pagina 353 van de 400 EersteEerste ... 253303343351352353354355363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.521 tot 3.530 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    JMD alert, twee keer op rij een strafschoppenserie winnen op een WK, komt niet veel voor toch?
    Het is één keer eerder gebeurd.
    In 1990 won Argentinië tegen Joegoslavië (kwartfinale) en Italië (halve finale) na strafschoppen.

Als Belgie en Kroatie de finale halen dan staan er twee landen in de finale die nog nooit de WK-finale haalden. Als ik het goed heb stonden alleen in 1930 en 1934 twee teams in de finale die nog nooit in een finale gestaan hadden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Als Belgie en Kroatie de finale halen dan staan er twee landen in de finale die nog nooit de WK-finale haalden. Als ik het goed heb stonden alleen in 1930 en 1934 twee teams in de finale die nog nooit in een finale gestaan hadden.
    1954 ook volgens mij, West Duitsland - Hongarije

Edit: o nee, laat maar, Hongarije al in 1938

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    In 1958 ook met Brazilië-Zweden (Brazilië speelde in 1950 wel om de titel tegen Uruguay, maar dat was geen finale maar de laatste groepswedstrijd).

Klopt. Dat had ik over het hoofd gezien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Als beide teams de ronde ervoor na strafschoppen wonnen is het niet zo gek dat een van de twee er twee op rij wint.
    Sterker nog...

Maar het komt dus inderdaad zelden voor.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Harry heeft het zekere voor het onzekere genomen.
    Ja, dat is duidelijk. Hopelijk niet voor de rest van het toernooi, want hij moet wel topscorer worden voor de bonuspunten in een WK pool.

Harry Kane tegen Engelse media: "met assists kan ik ook heel belangrijk zijn."

Waar Slavische broeders zoals de Serviërs en de Russen 11 veroordeelde oorlogscriminelen het veld insturen, zijn het bij Kroatië vooral recalcitrante jochies wat de klok slaat. Getalenteerd, maar door de bank genomen lui en ongedisciplineerd. Net niet fit genoeg, veel spelers die hun verantwoordelijkheden ontlopen en gewoon teveel mensen die domme dingen doen, zoals Vida die eerst zijn shirt uittrekt en daarna politiek getinte video's gaat maken. Hoe graag wil je tegen een schorsing aanlopen?

De minder getalenteerde maar fysiek en mentaal ijzersterke Engelse profs gaan geen enkele moeite met dit collectief moeilijke ventjes hebben, die minimaal tegen een 3-0 nederlaag aan gaan lopen. Allemaal uit standaardsituaties.

Je zou zeggen dat die Engelsen nog wat goed te maken hebben tegen Kroatië. Mochten ze dat zelf al vergeten zijn dan gaan ze er gewoon weer op tegen Kroatië met een nulletje of 3.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Forum Rechten