Pagina 319 van de 400 EersteEerste ... 219269309317318319320321329369 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.181 tot 3.190 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Is inderdaad altijd maar afwachten. Maar ik vaar blind op Piet en die jongen met dat lange haar, dus wat dat betreft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Ik vind het zelf ook wel enigszins meevallen, maar de algemene tendens was geloof ik dat Portugal-Spanje (een van) de leukste/beste wedstrijd(en) van de groepsronde was. Het is wel duidelijk dat Spanje het erg lastig heeft tegen ploegen die zich diep ingraven. Dat zie ik Kroatië niet zo snel doen. Daarom lijkt me, met het oog op de kwartfinale, de wedstrijd tegen Portugal meer representatief dan de wedstrijd tegen Rusland.
    Tegen Iran vond ik het slaapverwekkend en tegen Marokko was het bijzonder matig maar goed, Rusland of Spanje, wat mij betreft lood om oud ijzer.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Zou ik best OK vinden, als we Duitsland dan nog terughalen in plaats van België wordt het wellicht nog een leuk toernooi.
    Want Duitsland heeft zo veel beter voetbal gespeeld dan België dit toernooi...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Zat je VRT te kijken
    Haha, daar zeiden ze het inderdaad ook. Ik zei het al tijdens de wedstrijd voor de grap tegen mijn vader. België heeft wel respect gekregen voor de Japanners na de wedstrijd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Doe je al Vlaams op je blog?
    Ik ga eindelijk nog eens een stukje kunnen schrijven, ik heb het helaas wat moeten verwaarlozen de voorbije week.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Is inderdaad altijd maar afwachten. Maar ik vaar blind op Piet en die jongen met dat lange haar, dus wat dat betreft.
    Piet de Visser.......zit ie nog steeds bij Selsie?
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Piet de Visser wist laatst toch maar mooi te melden dat wat hem betreft Messi de beste speler was die aanwezig was op het WK.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Piet de Visser wist laatst toch maar mooi te melden dat wat hem betreft Messi de beste speler was die aanwezig was op het WK.
    Hij zei dat Messi de beste speler is, niet dat hij op dit WK het beste speelde. Dat eerste kun je statistisch gezien dit seizoen niet omheen.
    Je hoeft hier niet te komen.

Wie spelen er vanavond?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Hij zei dat Messi de beste speler is, niet dat hij op dit WK het beste speelde. Dat eerste kun je statistisch gezien dit seizoen niet omheen.
    Waarom kun je daar statistisch niet omheen?
    Zowel Messi als Ronaldo goed voor bijna 1 goal per duel in de Primera, in de CL scoort Ronaldo echter meer dan 1 goal per duel, Messi komt tot 'slechts' 0,6. Messi wint de Primera en de beker, maar Ronaldo wint de CL. Zou dat toch niet duidelijk voor de een (of de ander) noemen.

Kuipers fluit Engeland - Zweden a.s. zaterdag.

Forum Rechten