Pagina 218 van de 400 EersteEerste ... 118168208216217218219220228268318 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.171 tot 2.180 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    En als je hiermee een scoringskans van de tegenstander ontneemt?
    Als het niet opzettelijk hands is, is dat volgens de regels geen strafschop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Op de BBC hebben ze het reglement erbij gepakt. Om te bepalen of het opzettelijk hands is wordt er allereerst gekeken of de hand naar de bal is gegaan, wat niet het geval is. Dan wordt er gekeken of de hand in een "onnatuurlijke positie" zat en of er de poging is gedaan de hand weg te trekken om hands te voorkomen. Dat laatste kon natuurlijk niet in dit geval, dan blijft de "onnatuurlijke positie". Dat is gewoon puur subjectief, maar ik vond het ook met die regels geen strafschop waard.
    Ik was het woordje "geen" vergeten. De "kenners" zijn het er dus over eens. Blijft alleen JFK over die tegen is. I rest my case.
    Je hoeft hier niet te komen.

Op de BBC hebben ze het reglement erbij gepakt. Om te bepalen of het opzettelijk hands is wordt er allereerst gekeken of de hand naar de bal is gegaan, wat niet het geval is. Dan wordt er gekeken of de hand in een "onnatuurlijke positie" zat en of er de poging is gedaan de hand weg te trekken om hands te voorkomen. Dat laatste kon natuurlijk niet in dit geval, dan blijft de "onnatuurlijke positie". Dat is gewoon puur subjectief, maar ik vond het ook met die regels geen strafschop waard.
    Ja helder. Maar dan is het dus behoorlijk interpretatie. Want is springen om de bal te koppen, met je armen in een hoek van 90 graden een natuurlijke positie? Bij vraagstukken over elleboogstoten wordt vaak gezegd van wel, dus zou je dit geval Rojo het voordeel van de twijfel kunnen geven.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Ja helder. Maar dan is het dus behoorlijk interpretatie. Want is springen om de bal te koppen, met je armen in een hoek van 90 graden een natuurlijke positie? Bij vraagstukken over elleboogstoten wordt vaak gezegd van wel, dus zou je dit geval Rojo het voordeel van de twijfel kunnen geven.
    Ik vind dat natuurlijk, je gebruikt je armen om te springen, dat is bij de discussie over ellebogen inmiddels ook wel duidelijk. Hij had zijn arm niet in een rare positie en kon het niet wegtrekken.

Maar goed, Frankrijk laat natuurlijk niets heel van de Argentijnen.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    VAR of niet, het blijft interpreteren. En nu met VAR heb ik het idee staat de scheids nog meer onder druk, en je moet snel beslissen. Komt het toch weer aan op feeling en competenties van een scheids.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Ik vind dat natuurlijk, je gebruikt je armen om te springen, dat is bij de discussie over ellebogen inmiddels ook wel duidelijk. Hij had zijn arm niet in een rare positie en kon het niet wegtrekken.
    Dan zijn we er inderdaad uit: geen penalty en dus een prima beslissing van de scheidsrechter.

Ik vind de VAR trouwens nog steeds echt een geweldige toevoeging. Het geeft een hele andere dimensie aan het spel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    VAR of niet, het blijft interpreteren. En nu met VAR heb ik het idee staat de scheids nog meer onder druk, en je moet snel beslissen. Komt het toch weer aan op feeling en competenties van een scheids.
    Ik zie topscheidsrechters als Kuipers en die Turk van vandaag niet onder de druk bezwijken. Het zal altijd voer voor discussie blijven, maar als je alle VAR momenten van dit toernooi terugkijkt dan denk ik dat in zeker 90% van de gevallen de goede beslissing genomen wordt. Dat betekent dat het spel er per saldo echt eerlijker op wordt. Overigens vind ik het ook enorm in het voordeel van de VAR spreken dat scheidsrechter er zelf al jaren om vragen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Maar goed, Frankrijk laat natuurlijk niets heel van de Argentijnen.
    Onzin. Die gaan de kleiberg op met hun arrogante houding.

Je kunt je toch niet voorstellen dat dit Argentinië een kans maakt om het WK te winnen?

Forum Rechten