Pagina 367 van de 400 EersteEerste ... 267317357365366367368369377 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.661 tot 3.670 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Noem het klote-voetbal, noem het laf, feit is wel gewoon dat Frankrijk tot een stuk meer doelpogingen kwam dan België.

Alleen is die Giroud wel een prutser, nog 0 doelpunten dit toernooi.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Noem het klote-voetbal, noem het laf, feit is wel gewoon dat Frankrijk tot een stuk meer doelpogingen kwam dan België.
    Als je twee van dit soort laffe teams tegenover elkaar zet, wat houd je dan over Maasveld? Gaat daar nog iemand naar kijken?

Jazeker, iedereen blijft kijken. Ondanks dat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Als je twee van dit soort laffe teams tegenover elkaar zet, wat houd je dan over Maasveld? Gaat daar nog iemand naar kijken?
    Zweden-Zwitserland trok op een dinsdagmiddag 1,2 miljoen kijkers...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Alleen is die Giroud wel een prutser, nog 0 doelpunten dit toernooi.
    In '98 kampioen met Guivar'ch, een nog grotere prutser met 0 goals. Toen speelde er ook nog een 3e verdedigende middenvelder mee. Het kan nog erger.

Doet een beetje aan ons denken van vroeger tegen Italianen of Portugezen qua frustratie. De Belgen lopen wat achter.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Ze kunnen nog gewoon derde worden, dan zou dit het beste WK toernooi voor Belgie ooit zijn.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raul Bekijk Berichten
    Hazard is de man van België, ik heb genoten van deze kerel. De weg naar Real ligt open!

De Bruyne ben ik met je eens, volgens Guardiola, zo goed .

Die Mbappè, die kan mij een potje voetballen zeg. Die pass op Giroud, mama mia... Jammer dat die Giroud daar stond, denk zelf dat hij al dacht, dat het Griezmann was maar nee die Giroud weer, met zijn lompe poten
    Hazard is zéker de voetballer van België, wat was die gozer toch goed op dit toernooi ! Ik weet alleen niet of ik graag in de nalatenschap van Ronaldo zou willen stappen bij Madrid, vooral qua eindcijfers.

Mbappé is voor een 19 jarige absurd goed. Bij Monaco kon je dat al zien maar hij is nog meer gaan rijpen.

Wat de Bruyne betreft, die man heeft idd een fantastische trap/pass, maar ik heb het idee dat vooral in de topwedstrijden tegenover één van zo'n pass tien verloren duels c.q balverlies staan.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Soms, heel soms krijg ik het idee dat Iberiërs weigeren hun clubbril af te doen.
    Buiten dat ik niet weet waar je op doelt is dát idd helaas alleen maar weggelegd voor Iberiërs het is me wat he.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Forum Rechten