Pagina 365 van de 400 EersteEerste ... 265315355363364365366367375 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.641 tot 3.650 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Lijken wel Hollanders
    Sowieso, ik heb regelmatig de Belgische TV gekeken de laatste tijd, maar die presentatoren vooral (en sommige analytici, niet allemaal overigens) zijn me toch een potje arrogant. Daar kunnen wij echt niet tegenop. Ze dachten dat ze wel even gingen winnen en dat meenden ze ook echt.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Scheids was goed, tot hij die overtreding van Giroud miste. Maar dat was na 80 minuten ofzo
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

De Belgies gingen aardig normaal om met de verloren partij. Daar kunnen wij nog wat van leren.

Hup Engeland!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Jammer hoor België, een prachtlichting echt. Hoewel ik de Bruyne toch een enorme hype blijf vinden.

Nu mogen les Blues 'm pakken ook van mij, toch m'n 3de vaderland
    Hazard is de man van België, ik heb genoten van deze kerel. De weg naar Real ligt open!

De Bruyne ben ik met je eens, volgens Guardiola, zo goed .

Die Mbappè, die kan mij een potje voetballen zeg. Die pass op Giroud, mama mia... Jammer dat die Giroud daar stond, denk zelf dat hij al dacht, dat het Griezmann was maar nee die Giroud weer, met zijn lompe poten

Soms, heel soms krijg ik het idee dat Iberiërs weigeren hun clubbril af te doen.

Heb zo te lezen weinig gemist qua attractiviteit aan dit duel. Was de hele avond weg...
    Mooi dat de Fransen gewonnen hebben, en leuk ook dat de Belgen nu eens verliezen door antivoetbal, dat was zo rond de eeuwwisseling standaard hun tactiek tegen ons (openingsduel wk 1998 stonden ze volgens mij met 9 verdedigers voor het doel te wachten, en een lol dat ze hadden toen het 0-0 bleef...).

En nu maakt het me eigenlijk niet uit wie wint, gun het Engeland wel heel erg eigenlijk, maar de andere 2 mogen ook. België gun ik op zich best wat, alleen niet een eerste WK-finale direct winnen, en aangezien ik deze 1/2 finale sterker vind dan die van morgen schat ik de kansen van Frankrijk (of België als die gewonnen hadden) hoger in dan ENG of KRO.

België heeft een mooi toernooi gespeeld, ze kunnen nog derde worden en 1986 nog overtreffen. De horror van een WK titel blijft nog even achterwege

Frankrijk zal de titel denk ik wel pakken, alleen jammer dat ze niet meer doen met het materiaal dat ze hebben. Ik zal de finale in ieder geval gaan zien als ik zondag in Frankrijk zit Dat is wel weer bijzonder.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Heb zo te lezen weinig gemist qua attractiviteit aan dit duel. Was de hele avond weg...
    Mooi dat de Fransen gewonnen hebben, en leuk ook dat de Belgen nu eens verliezen door antivoetbal, dat was zo rond de eeuwwisseling standaard hun tactiek tegen ons (openingsduel wk 1998 stonden ze volgens mij met 9 verdedigers voor het doel te wachten, en een lol dat ze hadden toen het 0-0 bleef...).
    Mwaoh, was wel een leuke pot hoor. Frankrijk heeft met hun zogenaamde anti-voetbal 2,5 keer zoveel kansen/mogelijkheden gecreëerd. Het is dus vooral gejank van de Belgen dat ze niet bij machte waren om er fatsoenlijk doorheen te komen.

RickPSV's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Wel jammer dat die overtredingen op Hazard niet gezien werden, en dat de kleinste overtredingen van de Belgen wel gezien werden.
    Eendracht maakt macht!
    Alles heej is VVV!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickPSV Bekijk Berichten
    Wel jammer dat die overtredingen op Hazard niet gezien werden, en dat de kleinste overtredingen van de Belgen wel gezien werden.
    Maar natuurlijk.

Forum Rechten