Pagina 356 van de 400 EersteEerste ... 256306346354355356357358366 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.551 tot 3.560 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Kuipers woensdag 4e man bij de 1/2 finale tussen Engeland en Kroatië. Cakir fluit.
    Cunha (Uru) fluit de andere 1/2 finale.

Ik vrees dan dat er niet meer in zit dan dat voor Kuipers.

Puur vanwege handel. Taiwan wordt door bijna geen enkel land erkend. Nederland doet dat niet omdat ze dan niet meer mogen handelen met China

Zijn er echt mensen die hopen dat Kuipers de finale mag fluiten?
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Ik hoorde dat als België de finale haalt, dat Kuipers dan kansloos is. Maar als België de finale niet haalt, hij echt nog wel in de race is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Ik hoorde dat als België de finale haalt, dat Kuipers dan kansloos is. Maar als België de finale niet haalt, hij echt nog wel in de race is.
    En wat zou de reden dan zijn dat Kuipers niet mag fluiten mocht België de finale halen?
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    En wat zou de reden dan zijn dat Kuipers niet mag fluiten mocht België de finale halen?
    Daar ben ik ook benieuwd naar...

En om op je vorige vraag antwoord te geven: ja, ik hoop dat voor hem. Dat gun ik hem wel. Had in 2014 zeker de finale gekregen maar dat ging niet door omdat NL de laatste 4 haalde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Omdat België misschien te veel voordeel kan hebben van een Nederlandse scheidsrechter. Tja.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Omdat België misschien te veel voordeel kan hebben van een Nederlandse scheidsrechter. Tja.
    Het Blankensteinargument dus...

Afgelopen week floot een Argentijn de wedstrijd van Uruguay (tegen Frankrijk), toen was dat geen probleem?

Hij is van boven de rivieren dus zie het probleem niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Het is niet dat ik me "politiek aangesproken' voel, het is simpelweg zo dat het politiek beladen is en dat ik het dom vind om dit soort statements te maken tijdens de finest moments van zijn carriere.
    Ik heb het over Rusland, niet over jou. Leve Oekraïne is geen statement. Poetin is een schapezak is een statement.

Forum Rechten