Pagina 352 van de 400 EersteEerste ... 252302342350351352353354362 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.511 tot 3.520 van de 3993

Onderwerp: Algemeen Wedstrijdtopic

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Die Russen toch, wat slecht
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Die Smolov heeft dit toernooi dus alles fout gedaan.
    Echt ongelooflijk dat die er in kwam voor Cheryshev, die wel veel gescoord heeft dit WK.

Smolov en Fernendes hebben hun plekje in de kopermijn wel veilig gesteld lijkt me.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schaakliefhebber Bekijk Berichten
    Het zal toch niet weer zo zijn dat ik ook deze bookie fout heb...
    Nee dus, gelukkig nog een bookie goed voorspeld.

JMD alert, twee keer op rij een strafschoppenserie winnen op een WK, komt niet veel voor toch?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Oei!

Harry heeft het zekere voor het onzekere genomen.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Volgens mij wel.
    Young Ones!

Ik kon wel genieten van de passie van de Russen, had ze nog wel de halve finale gegund. Dat het qua niveau allemaal niet even best was zal allemaal wel, dan moet je ook geen fan zijn van een Eredivisie-ploeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    JMD alert, twee keer op rij een strafschoppenserie winnen op een WK, komt niet veel voor toch?
    Als beide teams de ronde ervoor na strafschoppen wonnen is het niet zo gek dat een van de twee er twee op rij wint.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Ik kon wel genieten van de passie van de Russen, had ze nog wel de halve finale gegund. Dat het qua niveau allemaal niet even best was zal allemaal wel, dan moet je ook geen fan zijn van een Eredivisie-ploeg.
    +1

Forum Rechten