Pagina 23 van de 23 EersteEerste ... 13212223
Resultaten 221 tot 224 van de 224

Onderwerp: Top 2000: Hij komt er weer aan, de lijst der lijsten!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Bowie in zijn Berlijn tijd. Dat kan ik me nog heel goede herinneren. Bowie en ik lekker zuipen, hoeren en snoeren en JFK keek van de andere kant toe door het prikkeldraad.
    Die goeie ouwe tijd.
    En Bowie is dood.
    Hup DDR!
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    JFK, de oude DDRer, maar die wel voor Hertha is. Dat zal toch vragen hebben opgeleverd van de Stasi, want Hertha is West-Berlijn.
    Zo vreemd is dat niet. Voor de val van de muur woonden met name in Oost Berlijn veel Hertha BSC fans. Velen van hun waren erbij toen Hertha BSC kort na de val van de muur een thuiswedstrijd tegen Wattenscheid had. Wel was het inderdaad zo dat de Stasi veel belangstelling had voor burgers die fan waren van een club in het westen.

Ik weet niet of ie in de Top 2000 staat, maar bij dat programma van Matthijs van Nieuwkerk kwam Fats Domino voorbij, Blueberry Hill, met dat nummer in mijn hoofd werd ik vandaag wakker en dus is Fats 'the Fat Man' Domino now playing. Blijft een ubercool muziekje.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik weet niet of ie in de Top 2000 staat, maar bij dat programma van Matthijs van Nieuwkerk kwam Fats Domino voorbij, Blueberry Hill, met dat nummer in mijn hoofd werd ik vandaag wakker en dus is Fats 'the Fat Man' Domino now playing. Blijft een ubercool muziekje.
    Op plek 643. Flink gestegen ook maar dat zal ook wel een beetje komen omdat hij in oktober op 89 jarige leeftijd is overleden. Het nummer zelf is inmiddels al weer 60 jaar oud.

Forum Rechten