Pagina 2 van de 77 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 763

Onderwerp: Eurovisie Songfestival (deel 2)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Gewoon een prima keus. Dat ze met Calm After the Storm tweede werden, was voor een groot deel ook zijn verdienste. Finaleplaats is een formaliteit.
    Laten we even het nummertje afwachten. Og3ne is uiteindelijk er ook niet helemaal uitgekomen omdat ze zelf perse hun nummer wilden doen. Ook een Waylon zal een beetje aanpassing aan zijn eigen smaak en stijl moeten doen om Europa mee te krijgen. Hij komt mij iets te zelfverzekerd over in het interview.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Laten we even het nummertje afwachten. Og3ne is uiteindelijk er ook niet helemaal uitgekomen omdat ze zelf perse hun nummer wilden doen. Ook een Waylon zal een beetje aanpassing aan zijn eigen smaak en stijl moeten doen om Europa mee te krijgen. Hij komt mij iets te zelfverzekerd over in het interview.
    Jep. En daarbij hebben we de laatste jaren genoeg NL artiesten gehad die 'wel even dachten de finale te halen'...
    Gelukkig gaat het de laatste jaren beter met 4 finaleplaatsen in 5 jaar...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Gewoon een prima keus. Dat ze met Calm After the Storm tweede werden, was voor een groot deel ook zijn verdienste. Finaleplaats is een formaliteit.
    Voor een heel groot deel ook de verdienste van Ilse de Lange die ongetwijfeld het meeste heeft geregeld en veel heeft moeten doen om Waylon op het juiste moment door de juiste hoepel te laten springen.

Aan muzikaal talent ontbreekt het niet bij Waylon, maar het zou mij niets verbazen als het een fiasco gaat worden door zijn instabiele persoonlijkheid.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Iemand met zo'n muzikaal talent als Waylon haalt echt wel de finale en zal best hoog scoren, alleen winnen wij nooit. Omdat er komend jaar vast een #metoo-statement of LGBTMVKMESBPBK-ofzo vertegenwoordiging zal zijn.

Waar staat de derde B voor?
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik heb geen idee. Ik ken de letters LGBT nog wel, maar ik geloof dat daar tegenwoordig maandelijks een letter aan wordt toegevoegd dus ik deed een wilde gok.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Boerin.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Ik heb geen idee. Ik ken de letters LGBT nog wel, maar ik geloof dat daar tegenwoordig maandelijks een letter aan wordt toegevoegd dus ik deed een wilde gok.
    Die ken ik al niet eens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Altijd beter dan Maan.
    Niks mis met Maan. Zeker wel een kanshebber.

Romy Monteiro had anders ook wel mogen gaan.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Ja, een succesvolle DJ die een nummertje in elkaar zou draaien voor een leuke, jonge zangeres als Maan of Romy, dat had prima kunnen werken.

Forum Rechten