Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35

Onderwerp: De Groesbeekse Derby

De wildste verhalen gaan rond in Groesbeek over de financiële situatie van Achilles. Maar zolang er gevoetbald wordt gaat het hele circus nog door...........

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Zelfs Voetbal op Zaterdag is van de partij morgen!

http://www.voetbalopzaterdag.com/nie...b_in_problemen

VoZ die kiest voor een potje tussen twee zondagclubs. Dat kan zomaar?

Niets is meer heilig. Schrijven over twee Paapse clubs.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Wat voor sport doen deze clubs eigenlijk?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Stukjes meegekregen op FOX, de gelukkigste heeft gewonnen volgens mij.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    We zullen het morgen wel lezen op Voetbal op Zaterdag. Als de dienstdoende verslaggever de cultuurshock tenminste heeft overleefd!

Was het nog een beetje druk, zodat er misschien nog wat salaris betaald kan worden?

Helaas niet gewonnen. Het was een moeilijke wedstrijd voor De Treffers, waarin ze voetballend niet goed waren en dit moesten compenseren met veel inzet en strijd. (sommigen speelden op het randje, had ik het gevoel) Dit leverde al vroeg een paar gele kaarten op.
    Nadat Achilles met 10 man kwam te staan, lukte het helemaal niet meer om te voetballen. Volgens mij nog een discutabel buitenspel doelpunt afgekeurd van De Treffers, maar ik heb de beelden nog niet gezien.
    Nu onze wonden gaan likken en zorgen dat er snel een ommekeer komt.

Qua drukte vond ik het een beetje tegenvallen. Het weer was ook niet best en ik denk dat ook velen thuis hebben gekeken. Verder geeft een "stadion" met nauwelijks reclameborden ook een aparte ambiance.
    Voor de wedstrijd was er nog een ludieke actie in de lucht: een reclame vliegtuigje met de tekst "LET OP! Geld lenen kost Geld!"

Forum Rechten