Pagina 19 van de 54 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 533

Onderwerp: Oranje Leeuwinnen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Ze heeft het erover dat ze de offers niet meer kan maken om voor Oranje uit te komen, ook kijkend naar het aantal speelminuten dat ze daar krijgt. Iemand enig idee wat voor offers een international bij de dames moet maken? (Serieuze vraag)
    Kinderen?
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Ze heeft het erover dat ze de offers niet meer kan maken om voor Oranje uit te komen, ook kijkend naar het aantal speelminuten dat ze daar krijgt. Iemand enig idee wat voor offers een international bij de dames moet maken? (Serieuze vraag)
    Ze offeren maagden?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5954897
    Vooral veel tijd investeren denk ik. En ze is vast geen fullprof, dus in die tijd kan ze niet werken / studeren. En niet met vriendinnen dansen.

Lijkt me niet gek gedacht dat ze er vooral heel veel tijd in steken, ik kan me niet voorstellen dat het over 2 keer in de week trainen heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Vooral veel tijd investeren denk ik. En ze is vast geen fullprof, dus in die tijd kan ze niet werken / studeren. En niet met vriendinnen dansen.
    Zo'n trainingskamp wat Oranje volgende week houd kost ook veel tijd natuurlijk, net als ze weken waarin Oranje bij elkaar komt voor interlands. Daarvoor moeten de meeste internationals toch vrij nemen van hun werk en/of studiedagen missen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5954897
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Zo'n trainingskamp wat Oranje volgende week houd kost ook veel tijd natuurlijk, net als ze weken waarin Oranje bij elkaar komt voor interlands. Daarvoor moeten de meeste internationals toch vrij nemen van hun werk en/of studiedagen missen.
    Dat denk ik ook. Voor de meiden die fullprof zijn, is dat goed te doen. Maar ik snap dat Vanity een andere keuze maakt, zeker als haar uitzicht op speeltijd niet al te groot is.

Wie noemt z'n kind nou ijdelheid? Niet bepaald de beste eigenschap.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5954897
    Da's waar. Al is het op zich best een leuke naam. Vanityyyyyyy, kom je eeetteeennnnnnnn bekt best lekker.

Vanity 6
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    254
    Ik ben provanity
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten