Pagina 38 van de 38 EersteEerste ... 28363738
Resultaten 371 tot 380 van de 380

Onderwerp: Oranje Leeuwinnen

1-0 in de 92e minuut!

De Leeuwinnen waren dramatisch vanavond, maar het gaat uiteindelijk om de punten en met deze 1-0 hebben ze in Noorwegen voldoende aan een gelijkspel. In de tussentijd speelt Noorwegen nog tegen Slowakije.
    Laatst gewijzigd door Friesland; 12-06-18 om 19:55.
    TETO: Vergeet geen team voor Roland Garros te plaatsen (start: ZONDAG 11:00)
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: Plaats nu een eindstand voorspelling voor 2018/19 (deadline: 10 augustus)
    Wielerkenner: volg de tussenstanden van Il Giro in het topic.
    Eredivisiekenner: topic voor 2018/19 wordt binnenkort geopend.
    Schaatskenner: geen mededelingen.

Martens heeft wel klasse hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    zwammy is fan van slecht voetbal.
    Ik heb de eerste helft gekeken en heb er geen spijt van gehad. Ik kan de komende 20 jaar weer met een gerust hart naar Breda.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friesland Bekijk Berichten
    1-0 in de 92e minuut!

De Leeuwinnen waren dramatisch vanavond, maar het gaat uiteindelijk om de punten en met deze 1-0 hebben ze in Noorwegen voldoende aan een gelijkspel. In de tussentijd speelt Noorwegen nog tegen Slowakije.
    Dramatisch wil ik het niet noemen, toch een paar aardige kansen (Roord, Beerensteyn, Spitse voor de rust).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMaster Bekijk Berichten
    Dramatisch wil ik het niet noemen, toch een paar aardige kansen (Roord, Beerensteyn, Spitse voor de rust).
    Pas in blessuretijd de winnende maken tegen een ploeg waar je uit met 0-5 van won en de bondscoach na afloop van die wedstrijd vond dat er nog minstens vijf meer gemaakt hadden moeten worden, dan kun je toch wel spreken dat het vrij dramatisch was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Pas in blessuretijd de winnende maken tegen een ploeg waar je uit met 0-5 van won en de bondscoach na afloop van die wedstrijd vond dat er nog minstens vijf meer gemaakt hadden moeten worden, dan kun je toch wel spreken dat het vrij dramatisch was.
    Korenciová stond ook wel goed te keepen. Slowakije speelde gewoon erg stug. Klopt had ook meer in gezeten, maar so be it, 1-0 in de 92e minuut.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMaster Bekijk Berichten
    Korenciová stond ook wel goed te keepen. Slowakije speelde gewoon erg stug. Klopt had ook meer in gezeten, maar so be it, 1-0 in de 92e minuut.
    Heb je überhaupt gekeken ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Ja, maar niet naar het voetbal...
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Ja natuurlijk heb ik gekeken

Forum Rechten