Pagina 45 van de 46 EersteEerste ... 3543444546 LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 454

Onderwerp: Oranje Leeuwinnen

Jazeker, anders weet ik toch niet wat voor een geweldige pot het was. Heb het zelfs nog ergens gepost hier.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Jazeker, anders weet ik toch niet wat voor een geweldige pot het was. Heb het zelfs nog ergens gepost hier.
    Geloof er werkelijk geen ene hol van.

Dames komen overigens in je stadion binnenkort zwammy.

Nee, ik zal liegen dat ik eerst een stuk van Kozakken boys kijk en daarna overschakel naar de zdf voor vrouwenvoetbal, je hebt me door.

Mooi, wanneer?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Mooi, wanneer?
    Vrijdag 5 oktober, Nederland-Denemarken.

Maar ik neem aan dat zwammy daar niets van meekrijgt omdat NAC op hetzelfde moment uit tegen Utrecht speelt.

Nee, en anders had ik de begrafenis van mijn goudvis gehad.

De play-off wedstrijd tegen Denemarken in Breda is binnen 50 minuten uitverkocht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMaster Bekijk Berichten
    De play-off wedstrijd tegen Denemarken in Breda is binnen 50 minuten uitverkocht.
    Die zijn het niveau gewend.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Snap niet dat er niet voor een groter stadion gekozen is. Had je makkelijk vol kunnen krijgen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Snap niet dat er niet voor een groter stadion gekozen is. Had je makkelijk vol kunnen krijgen.
    Philips Stadion in Eindhoven in april was zo goed als uitverkocht. Had nog best een keer gekund (of in Amsterdam of Rotterdam).

Forum Rechten