vBookie Event: Oranje Nassau - VV Groningen (Noord 1E zaterdag)
This event is over.

Outcome Odds Total Bets Total Staked
Oranje Nassau 21/20 F (2.05) 5 50177645 WIN!
Gelijkspel 3/1 (4.00) 2 200000  
VV Groningen 5/1 (6.00) 3 1122646  
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: VBOOKIE Oranje Nassau - VV Groningen

VBOOKIE Oranje Nassau - VV Groningen

Stadsderby in 1E. ON wil voor de titel gaan maar is zeer belabberd gestart met 1 uit 3, VVG heeft in eerste instantie als doelstelling handhaven en staat ook nog op 1 uit 3.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1239621
    Klein tipje? Of moet ik sowieso niet meer gokken op Derguti?

Normaal gesproken zou ON dit horen te winnen. Maarrrr A) Derby, B) ON niet echt in vorm C) VVG niet te onderschatten.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1239621
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Normaal gesproken zou ON dit horen te winnen. Maarrrr A) Derby, B) ON niet echt in vorm C) VVG niet te onderschatten.
    Dan wordt het dus VVG. Beetje voorzichtig, maar wel VVG.

Doe maar gelijkspel

Ik weet niet hoe dit werkt, maar ON wint.

Edit: Volgens mij heb ik het door.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Ik weet niet hoe dit werkt, maar ON wint.

Edit: Volgens mij heb ik het door.
    Volgens mij niet.

ON uit vorm, VVG krijgt eindelijk wat het verdiend, VVG wint.
    Zo werkt dat.

4-1 voor ON. VVG mist 6 basisspelers en dat was vanmiddag te zien.

Abu kiest c, antwoord is A. Kat int bakkie

Ik bak er in de vbookie inderdaad vrij weinig van momenteel. Laatst 1 van de laatste 10 goed en dit weekend geloof ik ook weer vrij veel alles fout.

Maar wel nog steeds dik 33 miljoen meer dan zwammy. Was wel een vetpotje, elke week gokken op 'zwammy verliest'.

edit: Even gecheckt, 9 vbookies dit weekend, alle 9 fout. Ook knap.
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 15-10-17 om 19:27.

Forum Rechten