Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 60

Onderwerp: EURO 2020

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Het is in ieder geval beter als die losse oefeninterlands die nu worden gespeeld. Dat is helemaal niet interessant, ook al omdat er vaak eindeloos gewisseld wordt. Nu wordt er nog een competitie element aan verbonden.
    Wat wel onnozel is, is dat het erg verwarrend gaat worden welke landen nu naar de play-offs gaan.
    Oefenduels horen ook niet interessant te zijn. Het draait allemaal om periodiseren.

Hoe logisch is het trouwens dat landen in dezelfde divisie tegen elkaar moeten spelen voor een ticket? dat is wat ik eruit haal. Gaan we nu ploegen als Gibraltar en MoldaviŽ op een EK zien? ik kan niet eens 1 speler van Gibraltar opnoemen, noch een club uit de Gibraltarese Liga.
    Laatst gewijzigd door Fenerium; 11-10-17 om 11:23.

Het is heel logisch, althans volgens de UEFA.

Bij de Nations league C en D zullen er in de play-offs van dit divisies landen uit dezelfde divisie zitten. Voor de play-offs van de Nations League A zullen er misschien landen uit A, en meer waarschijnlijk landen uit B en C zitten. Voor de play-offs van de NAtions League B zal de mix bestaan uit heel misschien A, zeer waarschijnlijk B en waarschijnlijk C.

Heb even een proefloting gedaan voor de verschillende Nations Leagues en de Ek-kwalificatiegroepen. De loting op basis van de UEFA-ranking en de uitkomsten op basis van de FIFA-ranking.

Nederland zou in die loting in de Nations League gekoppeld worden aan BelgiŽ en Engeland, en in de EK-kwalificatiegroep aan IJsland, Denemarken, Cyprus, MacedoniŽ en San Marino.

In die EK-kwalificatie zou Nederland dan o.b.v. de huidige FIFA-ranglijst derde worden in de groep en dus veroordeeld worden tot de play-offs. Die zouden er dan bijvoorbeeld als volgt uit kunnen zien:

p/o A: Nederland (A), Rusland (B), SloveniŽ (B), Noorwegen (C)
    p/o B: OekraÔne (B), TsjechiŽ (B), Turkije (B), Oostenrijk (B)
    p/o C: ServiŽ (C), Bulgarije (C), Montenegro (C), Schotland (C)
    p/o D: Wit-Rusland (D), GeorgiŽ (D), ArmeniŽ (D), Faroe Eil. (D)

Tel uit je winst..
    Als je maar lang genoeg gewoon doet, word je vanzelf bijzonder.

Indeling

Divisie A

Duitsland, Portugal, BelgiŽ, Spanje, Frankrijk, Engeland Zwitserland, ItaliŽ, Polen, IJsland, KroatiŽ en Nederland.

Divisie B

Oostenrijk, Wales, Rusland, Slowakije, Zweden, OekraÔne, Ierland, BosniŽ-Herzegovina, Noord-Ierland, Denemarken, TsjechiŽ en Turkije.

Divisie C

Hongarije, RoemeniŽ, Schotland, SloveniŽ, Griekenland, ServiŽ, AlbaniŽ, Noorwegen, Montenegro, IsraŽl, Bulgarije, Finland, Cyprus, Estland en Litouwen.

Divisie D

Azerbeidzjan, MacedoniŽ, Wit-Rusland, GeorgiŽ, ArmeniŽ, Letland, FaerŲer Eilanden, Luxemburg, Kazachstan, MoldaviŽ, Liechtenstein, Malta, Andorra, Kosovo, San Marino en Gibraltar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Hoe logisch is het trouwens dat landen in dezelfde divisie tegen elkaar moeten spelen voor een ticket? dat is wat ik eruit haal. Gaan we nu ploegen als Gibraltar en MoldaviŽ op een EK zien? ik kan niet eens 1 speler van Gibraltar opnoemen, noch een club uit de Gibraltarese Liga.
    Er zal inderdaad zeker 1 land uit Divisie D naar het EK gaan. Dan moet je denken aan bijvoorbeeld MacedoniŽ, Azerbeidzjan of Letland. Op een deelnemersveld van 24 landen lijkt me dat niet zo'n probleem. Zo hebben de kleine landen ook eens kans om op een toernooi actief te zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Er zal inderdaad zeker 1 land uit Divisie D naar het EK gaan. Dan moet je denken aan bijvoorbeeld MacedoniŽ, Azerbeidzjan of Letland. Op een deelnemersveld van 24 landen lijkt me dat niet zo'n probleem. Zo hebben de kleine landen ook eens kans om op een toernooi actief te zijn.
    Ik heb begrepen dat dit ook een harde eis was van de kleine landen om de Nations League er Łberhaupt doorheen te krijgen?
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Jep. Er komt ook 1 EK-deelnemer uit pot D.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Ik heb begrepen dat dit ook een harde eis was van de kleine landen om de Nations League er Łberhaupt doorheen te krijgen?
    Klopt.
    Als je maar lang genoeg gewoon doet, word je vanzelf bijzonder.

Maar dan kun je toch makkelijk alles expres gaan verliezen zodat je een poule lager terechtkomt waardoor je tegenstanders in een volgende campagne van een veel lager kaliber zijn waardoor de kans op plaatsing plots weer levensgroot wordt?

Forum Rechten