Pagina 36 van de 36 EersteEerste ... 26343536
Resultaten 351 tot 357 van de 357

Onderwerp: EURO 2020

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Schotland heeft bondscoach Alex McLeish ontslagen. Terecht vind ik, zelfs met het beperkte materiaal wat Schotland heeft, wordt er erg matig gepresteerd. Niet alleen qua uitslagen, maar vooral qua vertoond spel. De focus ligt natuurlijk vooral op de play-offs voor het EK, die al bereikt zijn via de Nations League.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tobcoach Bekijk Berichten
    In Engeland doen ze dit seizoen de VAR ook inzetten bij de FA Cup, maar dan alleen als een Premier League club thuis speelt. Volgend seizoen worden alle wedstrijden vanaf een bepaalde ronde voorzien van een VAR, dus ook bij clubs waar 15 man langs de kant staan. Je kan er mi.i. niet meer omheen in deze tijd om ook bij kwalificatiewedstrijden een VAR in te zetten. Je kan dan nog discussieren tot op welke hoogte je dat doet (wedstrijden met landen uit Nations League A en B bijvoorbeeld) maar dat zal altijd arbitrair zijn. Gewoon elke wedstrijd doen. Je hebt immers 10 groepen, per speelronde vinden er - verdeeld over 3 dagen - 25 wedstrijden plaats, da's dus gemiddeld 8 per speeldag. Je maakt mij niet wijs dat er geen 8 à 9 VAR-cabines zijn te regelen bij de UEFA.
    Sowieso staat de 'Zeistbunker' leeg tijdens interlandweekends. Kan je die toch gebruiken? Of je een telefoonlijn naar Utrecht of naar Edinburgh aanlegt, dat maakt in deze tijd toch niet zo veel meer uit lijkt me. Ook een lijn naar Sittard kan mis gaan (zie Fortuna - PSV).

Ik denk overigens dat het probleem van de 'kleine' landen overigens meer zit in waar je in hemelsnaam al die camera's kwijt kunt? In stadions hangen die vaak of onder het dak, of op het dak, of is er ruimte op de tribune. Sommige 'stadions' van kleine landen hebben geen tribunes (of althans: geen groot genoege tribunes) om al die camera's kwijt te kunnen.

Een stijger is zo geregeld lijkt me.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Een stijger is zo geregeld lijkt me.
    Een daler ook?
    Als je maar lang genoeg gewoon doet, word je vanzelf bijzonder.

Een daler ook?

Een daler ook?
    Ik hoop het wel, anders wordt het toch een duur grapje.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Schotland heeft bondscoach Alex McLeish ontslagen. Terecht vind ik, zelfs met het beperkte materiaal wat Schotland heeft, wordt er erg matig gepresteerd. Niet alleen qua uitslagen, maar vooral qua vertoond spel. De focus ligt natuurlijk vooral op de play-offs voor het EK, die al bereikt zijn via de Nations League.
    3-0 onderuitgaan bij Kazachstan is inderdaad wel pijnlijk...

Forum Rechten