Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 89

Onderwerp: EURO 2020

Er zijn twijfels over Brussel als speelstad omdat er nog steeds geen garanties zijn over de bouw van een nieuw stadion. Vandaag beslist de UEFA of Brussel gehandhaafd blijft als een van de speelsteden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Er zijn twijfels over Brussel als speelstad omdat er nog steeds geen garanties zijn over de bouw van een nieuw stadion. Vandaag beslist de UEFA of Brussel gehandhaafd blijft als een van de speelsteden.
    Wat is de reservestad? Kiezen ze dan een stad in België of wordt er gekozen uit de afgevallen steden?

Ik heb begrepen dat Cardiff, Stockholm en Londen alternatieven zijn. Londen is vreemd aangezien ze ook voor de halve finales en finale gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Ik heb begrepen dat Cardiff, Stockholm en Londen alternatieven zijn. Londen is vreemd aangezien ze ook voor de halve finales en finale gaan.
    Juist omdat Londen al speelstad is vind ik die optie wel logisch. Het is wel jammer dat er geen zuidelijke speelstad is. Athene of Istanbul.

Logischook voor een stad met 3 50000+ bakken.

Ik dacht dat je als stad maar op één pakket kan bieden.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Wat is de reservestad? Kiezen ze dan een stad in België of wordt er gekozen uit de afgevallen steden?
    Ik geloof al lang niet meer dat dat stadion er komt tegen 2019. België ten top op dat vlak. Voor de rest zijn er geen waardige alternatieven in België, de stadions van Club Brugge, Standard etc. zijn niet groot genoeg en te verouderd voor een EK wedstrijd.

Brussel dus niet gehandhaafd als speelstad en vervangen door Londen.

Speelsteden per groep zijn als volgt:

Group A: Rome & Baku
    Group B: Saint Petersburg & Copenhagen
    Group C: Amsterdam & Bucharest
    Group D: London & Glasgow
    Group E: Bilbao & Dublin
    Group F: Munich & Budapest

Openingswedstrijd zal gespeeld worden in het Stadio Olympico in Rome.

Mag ik hieruit concluderen dat bijvoorbeeld Oranje altijd bij Roemenie in de poule komt als beiden zich kwalificeren?
    Laatst gewijzigd door Pascallovic; 07-12-17 om 15:17.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Van mij mag die hele Nation Cup in Astana gespeeld worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Van mij mag die hele Nation Cup in Astana gespeeld worden.
    Jij wil gewoon iedere keer op en neer naar Astana reizen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten