Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Wielerkenner 2017: Ronde van Lombardije (zaterdag 7/10, 10:30)

Ze waren pas een uur onder weg.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Tja.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Tja.
    In het kader van dat ze bijna binnen zijn.

Friesland is wel aardig selectief wat er wel en wat er niet word goed gekeurd.

Maar het zal allemaal wel.

Super Moderator Simon's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    20190000
    Pokkenzooi, ik vergeet altijd dat die Italianen op zaterdag fietsen

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Ik vergat 'm sowieso. Drie dagen voor de koers kwam ie er hier op. Net dagen dat ik hier niet was ivm drukte. Het zij zo.

En SanMark. Starttijd is starttijd vind ik. Want dan zou er ook nog iemand na 2 uur koersen kunnen komen en na 2.5 en na 3 etc etc.
    Ik snap wel dat Friesland daar niet aan wil beginnen. Take your loss. We waren er niet aan de start.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Ik vergat 'm sowieso. Drie dagen voor de koers kwam ie er hier op. Net dagen dat ik hier niet was ivm drukte. Het zij zo.

En SanMark. Starttijd is starttijd vind ik. Want dan zou er ook nog iemand na 2 uur koersen kunnen komen en na 2.5 en na 3 etc etc.
    Ik snap wel dat Friesland daar niet aan wil beginnen. Take your loss. We waren er niet aan de start.
    Zoals al eerder gezegd. Selectieve soepelheid in zijn regels. En ik val ook meer over zijn bewoording van dat de renners al bijna bij de finish waren. Want dat is natuurlijk de meest grote onzin.

Zoiets heet een hyperbool, een overdrijving.

In principe is iedere voorspelling geplaatst na de deadline te laat, maar een uitzondering op de regels is altijd mogelijk als geen van de spelers daar bezwaar tegen heeft.
    Mijn advies is: probeer altijd een voorspelling te plaatsen, wellicht wordt 'ie toch meegeteld.
    Eredivisiekenner: Vergeet niet de wedstrijden voor ronde 17 te voorspellen (start: Zaterdag 18:45)
    Schaatskenner: Het OKT begint op 26 december.
    TETO: ATP Finale is bezig. Australian Open begint in de nacht van 14 op 15 januari.
    Wielerkenner: stem op de te voorspellen eendagskoersen (poll open tot 24 januari)
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Forum Rechten