Pagina 21 van de 26 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 254

Onderwerp: SPEELRONDE 7

Hopen dat AZ die rode loper laat liggen als wij langskomen, maar dat zal wel niet.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

2 dingen die mij opvielen net bij de samenvattingen.

Wat schiet die Onana ver uit zeg. Die 0-2 valt voor 75% uit zijn naam.

Wat een braskeeper heeft AZ.

Compleet verrast door Feyenoord. Net de samenvatting gezien en met deze basis kun je redelijk vooruit. Jammer voor AZ de afgekeurde goal.

Pastoor gaat het ook lastig krijgen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Als je Dani Schahin tweemaal zo door je verdediging heen mag wandelen dan moet er wel haast omkoping in het spel zijn.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    3449912
    Zwaar geflatteerd natuurlijk, maar dan moet je ze zelf ook maar maken. Ajax vond ik wel zeer kwetsbaar achter hun verdediging. KJH met afstand de beste en hoogtepunt was de ovatie tijdens zijn wissel.

En die 8 puntjes blijft natuurlijk een enorme lul en slaapt in een Ajax pyjama, maar dat meldde ik voor het duel ook al aan de RotterdammerTs.

Toch een mooie dag. Door onze goede start konden we een tikkie hebben en Max won en we hadden een heel gezellige dag met veel bier en shoarma die nog uit de wei moest komen. Ik denk dat onze RotterdammerTs nu de maasstad naderen.

Volgende keer beter in Utreg!

Hoera voor Reinoud. Je moet er niet aan denken dat die jongen na een Ajax nederlaag omringd door blije Feyenoorders terug moet reizen. Iedereen (in de trein) tevreden, moai ot it sa kin.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    3449912
    Verder natuurlijk sowieso een topdag gehad en het is Reinoud van harte gegund.

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    3449912
    En Wöber was onopvallend, maar dat is al heel wat beter dan Dijks.

Forum Rechten