Pagina 10 van de 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 101

Onderwerp: UEFA Nations League

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friesland Bekijk Berichten
    Daar is geen pot 4.
    Aha, op die manier...

Ik dacht dat je bedoelde dat je in een groep met 3 vrij snel laatste kan eindigen.

Zo te lezen heeft de FIFA het zo goed georganiseerd dat misbruik van het systeem onmogelijk is gemaakt.
    Hup Jorrit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Aha, op die manier...

Ik dacht dat je bedoelde dat je in een groep met 3 vrij snel laatste kan eindigen.
    Dat is ook zeker waar, zeker omdat het maar over 4 wedstrijden gaat. Daarom had ik ook liever gezien dat ze hadden gekozen voor drie groepen van vier ipv vier groepen van drie in Divisie A en B. Krijg je overigens weer een vergelijkbaar probleem omdat in een van die groepen (zeker in Divisie B) twee ploegen moeten degraderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Zo te lezen heeft de FIFA het zo goed georganiseerd dat misbruik van het systeem onmogelijk is gemaakt.
    UEFA.
    Eredivisiekenner: Vergeet niet de wedstrijden voor ronde 16 te voorspellen (start: dinsdag 18:30)
    Schaatskenner: Vergeet niet je voorspellingen te plaatsen voor de WB in Kearns, start vrijdag 20:30.
    TETO: ATP Finale is bezig. Australian Open begint in de nacht van 14 op 15 januari.
    Wielerkenner: stem op de te voorspellen eendagskoersen (poll open tot 24 januari)
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friesland Bekijk Berichten
    UEFA.
    Oei, dan heb ik er een stuk minder vertrouwen in.
    Hup Jorrit!

Nederland zit in pot 3 voor de loting, samen met Kroatië, Polen en Ijsland. Frankrijk, Italië, Engeland en Zwitserland in pot 2. Duitsland, Portugal, Spanje en België in pot 1.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Zwitserland? Zweden stond op Teletekst toch?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Zwitserland? Zweden stond op Teletekst toch?
    Die Zweden hebben we toch door onze goede prestaties uit de hoogste divisie van de Nations League gehouden? Die zitten nog steeds stuk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Die Zweden hebben we toch door onze goede prestaties uit de hoogste divisie van de Nations League gehouden? Die zitten nog steeds stuk.
    Die mogen als troostprijs aan een nietszeggend toernooitje in Rusland meedoen deze zomer. Afgelopen zomer had je daar ook al zo'n nietszeggend toernooitje.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ik vind dat je principieel niet uit toernooitjes in Rusland mee mort doen.

Zweden hebben we met 1-1 en 2-0 makkelijk opzij geschoven. Wij hebben wat dat betreft meer uitdaging nodig.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Forum Rechten