Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Bizar Nieuws

Precies, zal wel een oplossing uitkomen voor de bühne. Dat je niet meer dan 5 automatische wapens mag bezitten of dat je een kopietje van je rijbewijs in 2-voud moet overhandigen.

Het word pas echt een feest als je straks legaal dempers voor op je rifle of gun mag kopen.

Scheelt wel een hoop lawaai.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    315
    Haha, De Speld heeft een nieuwe url!

https://www.duic.nl/algemeen/club-we...eten/#reacties

Ohnee, toch niet.
    -
    En God ziet zelden onze zielen schrijden, langs galg en rad. Als we de roedel leiden over Satan's weide, naar menig schat
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. En hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is
    En God huilt vroom alleen
    -

Dat moeten veel meer horeca gelegenheden doen.
    Hup Jorrit!

Nee juist niet want daar pak je ook het gewone volk mee, ik kwam een keer een tent niet in omdat ik een man was en er al teveel mannen aanwezig waren, vrouwen werden wel gewoon toegelaten. Misschien had ik wel binnen 15 minuten 500 euro uitgegeven. Als portiers nou gewoon hun werk goed doen dan hoeft het gewone volk er niet onder te lijden.

Het gewone volk geeft daar geen 500 euro uit binnen 15 minuten. Logisch dat je niet naarbinnen mocht.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Bij wijze van spreken, like my money ain't euro. Volgens mij wilt iedereen een omzet draaien. Maar ik heb mijn eigen vaste plekkies hier en daar, Utreg is enkel goed te pruimen als je een kroegie pakt. Hoe meer je je gezicht laat zien, des te soepeler het wordt om ergens lang te kunnen hangen desondanks een consumptie verplichting. De kunst van het langzaam drinken is door deze jongen uitgevonden.
    Laatst gewijzigd door Fenerium; 11-10-17 om 11:17.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    3449912
    Wat een stumpers bij WAS. Kaartjes in de voorverkoop verkopen en dan niet binnenlaten vanwege een Facebook berichtje twee dagen voor het feest. En dan eerst ook geen geld willen teruggeven. Pure oplichting.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    315
    Een vliegtuig van Parijs naar Los Angeles is boven Groenland een halve motor verloren.

Waarom vlieg je via Groenland naar LA?!? #isdeaardedantochplat
    -
    En God ziet zelden onze zielen schrijden, langs galg en rad. Als we de roedel leiden over Satan's weide, naar menig schat
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. En hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten