Pagina 3 van de 374 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 3735

Onderwerp: Binnenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Mwah, het belangrijkste sportfonds van Nederland die iemand aan het roer heeft staan die zijn vriendin afgeslagen heeft, uiteraard
    Boksen is toch ook een sport?

Welke procedure? Eurlings heeft zelf als minister bepaald dat iemand met een strafblad geen VOG kan krijgen. En je krijgt in Nederland niet snel een strafblad maar je vriendin het ziekenhuis inslaan staat wel op het lijstje.
    Hij heeft geen strafblad, maar een aantekening gekregen. Komt bij wat JMD al zei, er kan gevraagd worden om alleen punten te screenen die van belang voor de functie zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonehead Bekijk Berichten
    Eensch en daarbij bezigt de slinkse media zich alleen maar met fakenews. En ander geluid is wel zo verfrissend.
    Of de échte media nou wel of niet fake news bericht, een ander geluid is sowieso verfrissend. Daarom lees ik behalve GS ook altijd Joop. Waar het bij GS vaak te schreeuwerig is, is het bij Joop vaak veel te zuur. Maar goed dat ze er allebei zijn.

Mwah, het belangrijkste sportfonds van Nederland die iemand aan het roer heeft staan die zijn vriendin afgeslagen heeft, uiteraard
    En als iemand dat dan 1x gedaan heeft moet ie de gevolgen daarvan de rest van zijn leven dragen? Als hij dat nou dagelijks deed.

Komt ie zijn huidige vriendin(als ie die heeft) tegen in dat sportfonds? Volgens mij niet, dus men loopt geen gevaar.

Maar er is schijnbaar niks anders waar je je druk om kan maken dan Camiel Eurlings?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

En terecht, moeten we ook niet willen. Voortaan alleen maar het objectieve JOOP en de NOS Dat zal die racisten leren!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!11!!!

En Baudet is een lul!
    Ik vind de manier van 'journalistiek' bedrijven van GeenStijl niet fijn. Dat mag toch? Ik zal niet ontkennen dat ze af en toe beerputten openen. Maar dat schreeuwerige, kinderachtige en dat ophitsen hoeft van mij niet.
    Sûkerbôle

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk Berichten
    Ik vind de manier van 'journalistiek' bedrijven van GeenStijl niet fijn. Dat mag toch? Ik zal niet ontkennen dat ze af en toe beerputten openen. Maar dat schreeuwerige, kinderachtige en dat ophitsen hoeft van mij niet.
    Moet je dan maar alles negeren?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Moet je dan maar alles negeren?
    Ik negeer kinderachtig gedoe inderdaad graag. Zodra een serieus medium de zaken van GeenStijl oppakt neem ik het wel serieus. Dan hadden de onderzoeksjournalisten van GeenStijl maar bij een fatsoenlijke website moeten gaan werken.
    Sûkerbôle

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk Berichten
    Ik negeer kinderachtig gedoe inderdaad graag. Zodra een serieus medium de zaken van GeenStijl oppakt neem ik het wel serieus. Dan hadden de onderzoeksjournalisten van GeenStijl maar bij een fatsoenlijke website moeten gaan werken.
    Dus een medium dat te lui of te schijterig is om het zelf uit te zoeken neem je wel serieus, maar degene die wel het lef en de energie erin hebben gestoken niet? Vreemde gedachtegang.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Dus een medium dat te lui of te schijterig is om het zelf uit te zoeken neem je wel serieus, maar degene die wel het lef en de energie erin hebben gestoken niet? Vreemde gedachtegang.
    Ah, want elke scoop die GeenStijl niet heeft is luiheid van GeenStijl en lef en energie van een ander medium?
    Sûkerbôle

Forum Rechten