Pagina 506 van de 506 EersteEerste ... 6406456496504505506
Resultaten 5.051 tot 5.059 van de 5059

Onderwerp: Binnenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Van een linkse burgemeester(es) kan je dat verwachten.
    Heeft eerder met een links college/gemeenteraad te maken dan een linkse burgemeester.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Heeft eerder met een links college/gemeenteraad te maken dan een linkse burgemeester.
    Heeft eerder met een links Europees Parlement te maken dan met een links college/gemeenteraad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Heeft eerder met een links Europees Parlement te maken dan met een links college/gemeenteraad.
    Vertel even. Ik dacht namelijk dat preventie ook vrij zwaar weegt bij het politiepakket.
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Vertel even. Ik dacht namelijk dat preventie ook vrij zwaar weegt bij het politiepakket.
    Er is geen wettelijke grondslag om die gegevens te verwerken. Iets met AVG.

Tast je ook de privacy al aan door een streepje te zetten achter asielzoeker?
    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Er is geen wettelijke grondslag om die gegevens te verwerken. Iets met AVG.
    Zwaarwegende prioriteiten krijgen meestal voorrang.

Die hele AVG maakt in de financiële dienstverlening bijvoorbeeld ook veel minder impact dan bij het marketingbureau om de hoek.
    Ben je Blind ofzo?

Ouwehand stoort zich aan premier Rutte. ,,Zou hij misschien even kunnen opletten en stoppen met kijken op zijn mobieltje?'', bijt ze hem toe.

Rutte, zonder op te kijken: ,,Ik hoor alles.''

Voorzitter Arib: ,,Ik durf zijn telefoon niet in beslag te nemen, maar ik roept de premier wel op goed op te letten op de inbreng van de Kamerleden.
    '
    Veelzeggend dit', besluit Ouwehand, voordat ze verder gaat met haar verhaal.

Inderdaad veelzeggend dat ze dit soort trucs nodig heeft om de aandacht van de media te krijgen.
    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Forum Rechten