Pagina 131 van de 228 EersteEerste ... 3181121129130131132133141181 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.301 tot 1.310 van de 2276

Onderwerp: Binnenlandse politiek

Zou het wel een strak plan vinden als je mensen die zich als donor opgeven, voorrang krijgen mochten ze ooit zelf op een wachtlijst terecht komen.

Maar ja, dat kan nu dus niet meer.

Ethisch is de nieuwe wet misschien niet helemaal goed uit te leggen, maar een pragmaticus zoals ik is er blij mee. Hopelijk worden er heel veel mensen mee gered.
    De concurrentie was gewaarschuwd

Intussen vindt Rutte dat hij het niet nodig vond om de Kamer in te lichten toen hij op 29 januari hoorde dat Zijlstra gelogen had.
    Zoals gewoonlijk gaat hij er mee wegkomen.

Terecht dat ie vertrekt.

Nou die PvdA'er nog. Maar die zijn meer aan het pluche gehecht, lijkt het wel.
    De concurrentie was gewaarschuwd

Die Van Haga van de VVD lijkt ook weg te gaan...

Hoewel Wilders natuurlijk helemaal gelijk heeft om een motie in te dienen mbt Rutte, zal bijna niemand het ondersteunen.

Sorry, ik moet mijn mening over Rutte bijstellen. Hij is gewoon de beste premier die we ooit hebben gehad,

https://www.hpdetijd.nl/2018-02-13/m...-en-nathouden/

Wat een Farce weer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Hoewel Wilders natuurlijk helemaal gelijk heeft om een motie in te dienen mbt Rutte, zal bijna niemand het ondersteunen.
    43 voor, dat is meer dan 2x het zetelaantal van zijn eigen partij. PVV, FvD, PvdD, SP, 50+ en DENK stemden voor de motie, als ik het goed heb gehoord.
    TETO: Vergeet geen team voor Roland Garros te plaatsen (start: ZONDAG 11:00)
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: Plaats nu een eindstand voorspelling voor 2018/19 (deadline: 10 augustus)
    Wielerkenner: volg de tussenstanden van Il Giro in het topic.
    Eredivisiekenner: topic voor 2018/19 wordt binnenkort geopend.
    Schaatskenner: geen mededelingen.

Klopt.
    De partijen die enige nuance willen en hopen op een later bot, stemden dus tegen.

Rutte heeft gewoon geluk dat hij geen enkele concurrentie heeft van de kopstukken van de andere partijen .

Forum Rechten