Pagina 124 van de 141 EersteEerste ... 2474114122123124125126134 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.231 tot 1.240 van de 1404

Onderwerp: Binnenlandse politiek

MWLC's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2017
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Nu duidelijk is dat Zijlstra nog steeds liegt, kan het niet anders dat hij deze week nog opstapt.
    Krijgt waarschijnlijk gewoon een derde kans
    gevegt, je bent een lul.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Vriend!
    Ik maak snel vrienden hier.
    Sûkerbôle

Buiten dat Zijlstra gelogen heeft over Poetin etc, is hij nog steeds erg "fake" in zijn smoesjes. Hij doet nu alsof hij iets nobels heeft willen doen, roepen dat hij zelf bij dat gesprek aanwezig was alleen maar om zijn bron te beschermen en zodoende toch nog dat "wereldnieuws" naar buiten kunnen brengen. Je moet wel heel naief zijn om zoiets te geloven. Die vent wilde gewoon interessant doen, relevant lijken, aandacht trekken etc.

Wat mij echter zo bevreemdt, bij types als deze rare knul en ons Camielke zie je toch al van een kilometer afstand wat voor rare figuren het zijn? Ik vind ze al heul naar zolang ik ze ken. Het probleem is toch echt dat het Nederlandse volk dit soort personen aan de macht helpt.

De minister van Buitenlandse Zaken loog niet alleen over ontmoeting met Poetin, hij heeft zijn bron Jeroen van der Veer ook verkeerd begrepen

Dus ook nog eens een laag IQ.

Wat is er vreemd aan een VVD-er die liegt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Wat is er vreemd aan een VVD-er die liegt?
    In dit geval dat ie toegeeft te hebben gelogen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk Berichten
    Ik maak snel vrienden hier.
    1 per bijna 3 jaar, dat gaat lekker inderdaad.
    Moet je mee toch eens uitleggen hoe je dat doet, want ik kom niet aan zo'n mooi gemiddelde, vriend?
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Russen gaan aangifte doen tegen Pechtold

Jammer, ik had gehoopt op een beetje humor.
    Dat Poetin hem in private audiëntie zou geven in zijn vakantie villa aan de zwarte zee ofzo, daar ze elkaar aak zo lang kennen ofzo.
    Aan de andere kant heeft onze Russische vriend natuurlijk geen tijd voor zo'n lulletje rozenwater.
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Forum Rechten