Pagina 118 van de 374 EersteEerste ... 1868108116117118119120128168218 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.171 tot 1.180 van de 3735

Onderwerp: Binnenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    In grote Amerikaanse universiteiten hanteert men dus toelatingscriteria gebaseerd op IQ/SAT scores per ras. Ik denk niet dat die het van de NRC hebben. Verder kun je ook rond de wereld kijken. Tokyo is technologisch gezien net iets verder dan Lagos. Waarom toch? Als beide groepen mensen toch even intelligent zijn.
    Ik heb nergens gezegd dat beide groepen mensen even intelligent zijn.
    Sûkerbôle

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk Berichten
    Ik heb nergens gezegd dat beide groepen mensen even intelligent zijn.
    Waarom scoren blanken, in een overwegend blank land, op een door blanken ontwikkeld testsysteem, lager dan Aziaten?

Waarom scoren blanken, in een overwegend blank land, op een door blanken ontwikkeld testsysteem, lager dan Aziaten?
    Wat ik zo één, twee, drie heb kunnen vinden zijn de redenen daarvoor het niveau (en vorm van) onderwijs en culturele aspecten. Volgens onderzoek is IQ (wat overigens niet per definitie het hele spectrum van intelligentie meet) niet af te leiden aan ras.

Maar eh, waarom is dit belangrijk?
    Sûkerbôle

Wat ik zo één, twee, drie heb kunnen vinden zijn de redenen daarvoor het niveau (en vorm van) onderwijs en culturele aspecten. Volgens onderzoek is IQ (wat overigens niet per definitie het hele spectrum van intelligentie meet) niet af te leiden aan ras.

Maar eh, waarom is dit belangrijk?
    Je vindt het belangrijk, want je discussieert erover

Je vindt het belangrijk, want je discussieert erover
    Het stoort mij dat het een onderwerp in de politiek is. De FvD zou zich moeten richten op een realistisch klimaatbeleid, kritisch bekijken van de EU, bevorderen van de democratisering, etc. Daar heb ik waardering voor (ook al ben ik het er vaak niet mee eens).

Maarja, wishful thinking. Dit levert veel meer publiciteit op. Zucht.
    Sûkerbôle

Het stoort mij dat het een onderwerp in de politiek is. De FvD zou zich moeten richten op een realistisch klimaatbeleid, kritisch bekijken van de EU, bevorderen van de democratisering, etc. Daar heb ik waardering voor (ook al ben ik het er vaak niet mee eens).

Nouja, wat ik ervan begrijp is het een uitspraak van enkele jaren terug en zijn het vooral de andere partijen die er gretig mee aan de haal gaan..

Zou het zo kunnen zijn dat dit onderwerp niet zozeer constant aangesneden wordt door FvD, maar door de media? En zouden de media en de andere partijen FvD misschien in een bepaalde hoek willen drukken? Ik denk dat FvD liever zelf ook niet continu terug hoeft te komen op dit onderwerp.
    #NoTottiNoParty

Een hoog IQ zal deels wel genetisch bepaald zijn maar het zal vooral ook door ontwikkeling komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Totti Bekijk Berichten
    Zou het zo kunnen zijn dat dit onderwerp niet zozeer constant aangesneden wordt door FvD, maar door de media? En zouden de media en de andere partijen FvD misschien in een bepaalde hoek willen drukken? Ik denk dat FvD liever zelf ook niet continu terug hoeft te komen op dit onderwerp.
    Dan moeten ze er wat slimmer mee omgaan. Zie het baliedebat.
    Sûkerbôle

Gelukkig gaan we het nu weken over Zijlstra hebben

Forum Rechten