Pagina 85 van de 90 EersteEerste ... 35758384858687 ... LaatsteLaatste
Resultaten 841 tot 850 van de 899

Onderwerp: Binnenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk Berichten
    Baudet mag roepen wat hij wil, maar laten we niet doen alsof een discussie over iets ingewikkelds en grootschaligs als klimaatverandering zin heeft. Dat wordt het heen en weer roepen van 'feitjes' en daar heeft niemand baat bij. Laat de wetenschap bij de wetenschap en de politiek bij de politiek. Anders krijgen we Amerikaanse toestanden waar geen enkel feit meer vaststaat.
    Exactly

En bijvoorbeeld al die subsidies op groene energie dan, wie gaat daar over een op basis waarvan worden de besluiten genomen. Groen links ook maar opdoeken dan?
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Nee, dat is anders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    En bijvoorbeeld al die subsidies op groene energie dan, wie gaat daar over een op basis waarvan worden de besluiten genomen. Groen links ook maar opdoeken dan?
    Op zulke mishits ga ik natuurlijk niet in.

Jammer.
    Truth is like poetry.

Meen je dit? Op al die onderzoeken over klimaatverandering misschien?

En zelfs al zou het klimaat totaal niet veranderen zou zo'n subsidie nog overeind blijven. Er zijn meer redenen voor verduurzaming dan een beetje co2 in de lucht.
    Sûkerbôle

Maar wie neemt er hier nu eigenlijk de besluiten? De parlementsleden toch, vind ik het persoonlijk wel prettig dat ze zich en beetje in de zaak verdiepen en er een mening over vormen, los van het feit of dit nu Baudet is.
    Anders krijg je te veel wij van wc eend adviseren wc eend.
    Regelgeving betreffende de bankensector zie ik liever ook niet compleet in de handen van de banken, ondanks dat daar alle expertise zit.
    Dat wil namelijk nog niet zeggen dat het advies dat ze geven over betreffende zaken in het landsbelang zijn.
    Truth is like poetry.

Maar wie neemt er hier nu eigenlijk de besluiten? De parlementsleden toch, vind ik het persoonlijk wel prettig dat ze zich en beetje in de zaak verdiepen en er een mening over vormen, los van het feit of dit nu Baudet is.
    Anders krijg je te veel wij van wc eend adviseren wc eend.
    Regelgeving betreffende de bankensector zie ik liever ook niet compleet in de handen van de banken, ondanks dat daar alle expertise zit.
    Dat wil namelijk nog niet zeggen dat het advies dat ze geven over betreffende zaken in het landsbelang zijn.
    Er is nog een vierde macht he. En ik zie geen enkel probleem in een verdiepingsslag bij onze volksvertegenwoordigers. Graag zelfs. Maar dat is wat anders dan wetenschappers de les lezen.
    Sûkerbôle

Ik zeg niet dat het in dit geval zo is, maar als een wetenschapper onzin praat en jij vindt dit en kunt dit onderbouwen ga dan gerust je gang.
    Truth is like poetry.

Morgen een debat over Groningen. Ik ben benieuwd of Kamp nog ter sprake komt.
    Hup Jorrit!

Forum Rechten